אלברמן החל לימודים בתואר לניהול כדורגל לצד קאקה ודרוגבה

גל אלברמן
גל אלברמן | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן מכבי חיפה חזר ממספר ימים בשוויץ שם שהה לצד כוכבי העבר. מכבי חיפה מתחילה בהכנות לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני ללא שחקני הנבחרות, סלליך עשוי להיות בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (שבת) לאימונים לאחר שלושה ימי מנוחה וגם היום (ראשון)  תערוך אימון נוסף כשמחר יזכו השחקנים בחופש נוסף בשל חג הסוכות. הירוקים חסרים כמובן את שחקני הנבחרות כאשר פרט לשחקני הנבחרת הבוגרת (סאן מנחם ודולב חזיזה) גם עופרי ארד זומן נכלל בסגל הנבחרת הצעירה ואילו הקשר ז'אנדו פוקס שותף לדקות בודדות במשחק האימון של נבחרת קמרון מול נבחרת טוניסיה.

מי שעוד חזרו לאימונים הם אנשי הצוות המקצועי וביניהם וזר המאמן גל אלברמן שהתחיל את לימודיו בתואר לניהול כדורגל. מדובר בקורס מיוחד של אופ"א לשחקני עבר שנחשבים לשחקנים מובילים במדינותיהם. לאחר התואר השחקנים יכולים לשמש במספר תפקידי ניהול במועדוני כדורגל מעבר לעניין האימון. הלימודים נמשכים כשנתיים כאשר שחקני העבר נפגשים במועדים שונים ובמדינות שונות ובסיומו מקבלים את התואר הגבוה שמחולק בעולם הכדורגל. המפגש הראשון נערך בשוויץ ולצדו של אלברמן נמצאים בקורס גם כוכבי כדורגל בעבר כמו קאקה הברזילאי, דידייה דרוגבה מחוף השנהב והרוסי אנדריי ארשבין.

מעבר לציפייה לשחקני הנבחרת לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני, הירוקים מקווים לקבל בחזרה גם את הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי שצפוי להחלים מהפציעה במשחק הליגה מול מכבי תל אביב. מי שעוד יחזור לכשירות מלאה הוא הקשר סינטיהו סלליך. האחרון עורך לאחרונה אימונים מלאים עם הקבוצה אך לא השתתף בשבוע שעבר במשחק האימון מול קבוצת הנוער וכעת יחליטו הצוות המקצועי והרפואי לגבי כשירותו למשחק הקרוב. ההחלטה תתקבל סמוך למשחק. גם חזרתו של הבלם רמי גרשון עשויה להתארך בשבוע נוסף אם השחקן לא ירגיש כי החלים לחלוטין מהפציעה בשרירי הבטן.

סינטיהו סלליך (מכבי חיפה, רשמי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי