אחרי ששב לאימונים: ורד המריא ללונדון, ייפגש עם רופא מומחה

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

קשר בית"ר ירושלים רוצה לקבל אבחנה מדויקת יותר לגבי חזרתו. בבית"ר אומרים: "הוא יחזור רק כשיהיה מוכן". עלי מוחמד נחת וחזר לאימונים, ורדסקה שוב תורגל בהרכב לקראת המשחק נגד נס ציונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שחזר בשבוע שעבר לאימוני הקבוצה, ולאור ההערכות כי יחזור בקרוב לאימונים מלאים שיאפשרו לו לחזור למגרשים, עידן ורד המריא הבוקר ללונדון כדי להיפגש עם רופא מומחה. במועדון טוענים כי הפגישה נעשתה כדי לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי חזרתו. ורד צפוי לחזור לישראל ביום שישי. "הוא יחזור רק כשיהיה מוכן", אמרו בבית"ר.

רוני לוי טרם תרגל את ההרכב הסופי שלו לקראת המשחק נגד סקציה נס ציונה בשבת (20:25, שידור ישיר בספורט4), אבל על פי חלק מהתרגולים נראה שדיוגו ורדסקה יפתח בהרכב. גם אנטואן קונטה, שחזר אתמול לאימונים, יחזור ל-11. השאלה היא האם יפתח כבלם במקום אור זהבי או בצד ימין במקום שי קוסטנטין. מי שחזר היום לאימונים הוא עלי מוחמד שחזר ממשחקי הנבחרת. לוי גרסיה הגיע לישראל אך טרם התאמן. איתמר ניצן ייעדר מהמשחק הקרוב ואת מקומו יתפוס נתנאל דלויה, מלבד מוחמד, עדי תמיר ודן איינבינדר אמורים לפתוח בקישור. פרדי פלומיין, שכבש אתמול שני שערים באימון, שוב לא בתכנית ההרכב.

השאלה הגדולה היא מה יקרה עם אנתוני וראן. החלוץ לא מפסיק לכבוש באימונים וכבש שלושער בניצחון 1:9 נגד קבוצת הנוער, אבל גם באימון אתמול בלט שלומי אזולאי שממשיך לקבל את הקרדיט מרוני לוי. כזכור, אתמול אמר וארן לחבריו: "אני יודע בדיוק מה אני שווה. אעבוד קשה ואוכיח למאמן באימונים שהמקום שלי בהרכב".

עידן ורד. חזרתו מתעכבת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי