במכבי חיפה מרוצים ממנחם: "המגן בכושר הטוב בארץ"

סאן מנחם
סאן מנחם | דני מרון

במועדון מרוצים מהופעות הבכורה של המגן השמאלי ומעודדים לקראת המשחק הקרוב נגד בני יהודה. הערכה כי יגיעו לסמי עופר כ-22 אלף צופים. בלבול צפוי להמשיך בקו של ארבעה שחקני הגנה, סיינסבורי לא ייכלל בסגל

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה בהכנותיה לקראת משחק הבית ביום שני נגד בני יהודה (20:15). במועדון רוצים להמשיך את המומנטום החיובי מהשבועות האחרונים. גם הקהל הביתי מביע את אמונו בקבוצה כאשר הבוקר (רביעי) הודיעו במועדון כי יגיעו 18 אלף צופים לסמי עופר והערכה במועדון הירוק כי יגיעו עוד 4,000 אוהדים נוספים: "מדובר ביום חג וכך שגם המשחק המרכזי הוקדם יכול להביא משפחות שלמות למשחק" אמרו בחיפה.

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מרקו בלבול לא צפוי לבצע שינויים מהותיים וימשיך בקו של ארבעה שחקני הגנה. הבלם אוסטרלי טרנט סיינסבורי עדיין לא מצליח לסיים אימון ולכן לא צפוי להיות כשיר ליום שני. בכל מקרה בלבול יתרגל את ההרכב רק בסוף השבוע עם חזרתם של שחקני הנבחרות.

בתוך כך, במועדון הביעו שביעות רצון מהופעת הבכורה של סאן מנחם בנבחרת ישראל ואמרו: "מדובר במגן שנמצא בכושר הטוב בארץ". כפי שפרסמנו לאחרונה, המאמן מרקו בלבול יוזמן בשבועות הקרובים למשרדי המועדון ויקבל הצעה להארכת חוזה.


טרנט סיינסבורי ביציע. הבלם יחמיץ גם את בני יהודה (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי