"אסור לנו לחשוב על מכבי, אנחנו עלולים לקבל סטירה מצלצלת"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | מאור אלקסלסי

בהפועל באר שבע מצפים למשחק העונה בבלומפילד, אך לא מזלזלים בקריית שמונה שתגיע לאצטדיון טרנר במחזור הקרוב (שבת ב-18:45, ספורט3). בקבוצה מרוצים מהחתמת פאוליניו: "סקורר מוכח שיוסיף לנו הרבה"

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע העבירו היום (רביעי) הילוך בהכנות לקראת משחק הבית מול קריית שמונה (שבת ב-18:45, שידור ישיר בספורט3). לאחר שכל השחקנים סיימו את המשימות הבינלאומיות שלהם במסגרת הנבחרות השונות, הם יחזרו להתאמן עם שאר חבריהם לראשונה מזה כשבוע וחצי.

מאמן הקבוצה, ברק בכר, לא צפוי לשנות את ההרכב שהביא לו שלושה ניצחונות רצופים לפני פגרת הנבחרות, כאשר המגמה היא להמשיך ולעלות את הקשר הפורטוגלי ז'וסואה מהספסל ולהגדיל בהדרגה את כמות דקות המשחק שלו כדי לא להעמיס עליו יתר על המידה.

למרות שישנם כאלה בקבוצה שכבר חושבים על משחק העונה מול מכבי תל אביב במחזור הבא בבלומפילד, בבאר שבע לא מקלים ראש בקריית שמונה שתגיע לאצטדיון טרנר במחזור הקרוב. "קריית שמונה היא קבוצה טובה שלא פתחה את העונה בצורה מוצלחת. אסור לזלזל ולחשוב יותר מדי קדימה למשחק מול מכבי, אחרת אנחנו עוד עלולים לקבל סטירה מצלצלת", אמרו היום בקבוצה.


צפוי לשמור על אותו הרכב. ברק בכר (מאור אלקסלסי)

בבאר שבע רוצים מאוד לשמור על מאזן מושלם באצטדיון הביתי (שלושה ניצחונות ויחס שערים של 0:7 מפתיחת העונה) ולסגור ניצחון ליגה רביעי ברציפות, במטרה להגיע למפגש מול מכבי תל אביב, כשהם נמצאים מעל הצהובים בטבלת ליגת העל.

אם למישהו היה איזשהו ספק באשר לכוונות של באר שבע להתמודד השנה חזק על תואר האליפות, צירופו של הברזילאי פאוליניו, שיגיע לקבוצה בחלון העברות הקרוב בחודש ינואר ואמור להוות תוספת כוח משמעותית בחלק הקדמי, לא משאיר שום מקום לספק בעניין. "הוא שחקן מנוסה וסקורר מוכח שיוסיף לנו הרבה. תהיה תחרות בריאה על ההרכב וזה יוציא מכל אחד מהשחקנים את המקסימום", הוסיפו בקבוצה באשר לצירופו העתידי של פאוליניו.   

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי