אביטן: "נראה אם אינברום ייכלל בסגל, דמארי עשוי לשחק"

ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג
ניסו אביטן איציק ניסנוב זאב גרינברג | יוני אריאלי

מאמן הפועל ת"א שמחפש ניצחון בכורה במשחק נגד כפר סבא בשבת (17:45, ספורט4) הכריז: "נגיע עם תקוות גדולות, אנחנו צריכים להשתפר מקצועית ומנטאלית". ג'ראפי חיזק את חביב אוחיון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב עדיין מחפשת ניצחון ראשון בעידן ניסו אביטן. האדומים יצאו לפגרת הנבחרות לאחר שסיימו ב-2:2 מאכזב נגד הפועל רעננה ויודעים שהם לא יכולים להרשות לעצמם מעידה נוספת במשחק הבית הקרוב נגד הפועל כפר סבא (שבת, 17:45 ישיר בספורט4). מאמן האדומים דיבר על הלחץ לקראת המשחק ועל המוטיבצייה הגדולה לנצח לראשונה והתייחס גם פרטנית לפרשת אור אינברום שעמד בפני וועדת משמעת ונקנס (טרם החליט האם יכלל בסגל), לעומר דמארי שעשוי לקבל דקות וכמובן חיזק את חביב אוחיון. לצידו ישב יואב ג'ראפי שוער הקבוצה.


אביטן אמר: "הפועל כפר סבא פתחה את הליגה בצורה טובה מבחינתם. למדנו אותם. חשוב לנו לעשות את הדברים טוב לאורך כל המשחק, היו לנו דקות טובות נגד הפועל רעננה לצד דקות לא טובות בהן ספגנו את השער השני. אנחנו חוזרים לבלומפילד עם תקוות מחודשות להשיג את הניצחון הראשון".

משחק שעל הנייר אמורים לנצח: "אני פחות מתייחס לעניין הזה של 'על הנייר'. אני לא מקל ראש באף יריבה ונותן לה את הכבוד שמגיע לה. בבלומפילד יחד עם התמיכה שאנחנו מקבלים מהקהל אנחנו רוצים לראות את הקבוצה עושה את הדברים נכון. אין כאן פייבוריטית ברורה אבל אנחנו רוצים לנצח".
 

מרגיעים את הלחץ: "אנחנו מכירים בעובדה שנראינו לא טוב בסיום המשחק נגד רעננה, דיברנו על זה והראינו לשחקנים את הוידאו, טעויות זו מילה קטנה ביחס למה שקרה לנו סמוך לסיום. אנחנו מבינים שכולנו מרגישים את הלחץ ולפעמים מרוב שרוצים זה לא יוצא. נצטרך לעשות את הצעד קדימה גם בהקשר המקצועי וגם במנטאלי".



ניסו אביטן. מחכה לניצחון בכורה (דני מרון)


היכולת של השחקנים הזרים במשחקי הנבחרות: "אנחנו מודעים למה שהם עשו. סטפן שיחק פעמיים 90 דקות וזה בטח משפיע גופנית, דמבה נוחת בשעות הקרובות ונדבר איתו רק מחר לפני האימון".

המקרה של אור אינברום: "וועדת המשמעת אומרת שראינו את העניין הזה בחומרה. שחקן כדורגל יודע איך מצפים ממנו להתנהג. הוא נענש בהיבט הכספי בעונש המקסימלי וירצה את העונש שלו יחד עם העונש החינוכי. כשנשאל האם יהיה בסגל לכפר סבא ענה אביטן: "נקבע את זה מחר באימון מסכם".
 

על עומר דמארי: סבירות גבוהה שיהיה בסגל, נראה טוב באימונים, מאוד מחויב לאימונים ואולי הוא אפילו יקבל דקות. הוא היה כשיר כבר אז אבל הוא היה זקוק לזמן, לקצב. הוא עובד קשה באימונים ואנחנו מרגישים שהוא נראה טוב יותר ואני מקווה מאוד שיביא תוצרת במגרש. מעולם לא הייתה איתו בעייה".


על חביב אוחיון: "הוא היה שחקן שלי, מכיר את המשפחה, ביקרתי את המשפחה, שולח לו החלמה מהירה אמרתי לו שבפעם הבאה שאראה אותו אני מקווה שהוא יהיה בבגדי שוער. זה שם לנו פרופורציות, יש דברים יותר מהותיים בחיים גם בתקופות הפחות טובות שלנו. החלמה מהירה זה הדבר הכי חשוב".



ניסו אביטן ועומר דמארי. החלוץ עשוי לקבל דקות (עדי אבישי)


יואב ג'ראפי שמציג יכולת טובה מפתיחת העונה ואף נכלל בסגל נבחרת ישראל, אמר לקראת המשחק: "אנחנו מאמינים שאנחנו נוציא את הקבוצה מהמצב הזה, אנחנו לוקחים את הדברים היותר טוב שאנחנו עושים במגרש. אנחנו מאוד רוצים לנצח".


 

על הנבחרת: "כבוד גדול להיות חלק מסגל הנבחרת גם אם אני וחבריי לקבוצה לא בתמונת ההרכב. אנחנו סופגים קצת חוויה מהמשחקים הבינלאומיים".
 

על חביב אוחיון: "הכל מתגמד ליד הדברים האלה, קיבלנו את זה בהלם מוחלט, שמעתי על זה בזמן שהייתי בחו"ל, מאחל לו רפואה שלמה ושיחזור בריא בעזרת השם כמה שיותר מהר".


יואב ג'ראפי. "הכל מתגמד, מאחל לאוחיון שיחלים במהרה"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי