דגו לקראת הפועל ב"ש: "נעשה הכל כדי לשמור על המומנטום החיובי שלנו"

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

לאחר ניצחון הבכורה לעונה רגע לפני הפגרה, מאמן עירוני ק"ש הכין את שחקניו למשחק החוץ הקשה (שבת, 18:45 ישיר בספורט3): "הם בכושר הכי טוב בליגה אך יש לנו מה להציע שם. לא מתכוונים להתבטל בטרנר"

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה קטעה במחזור הקודם את רצף ההפסדים של הקבוצה כאשר גברה 0:2 על מ.ס. אשדוד ונשמה מעט לרווחה לקראת היציאה לפגרת הנבחרות. מחר (שבת, 18:45 ישיר בספורט3) הצפוניים יתארחו באצטדיון טרנר נגד המדורגת ראשונה הפועל באר שבע.

לקראת משחק החוץ הקשה בבירת הנגב המאמן מסאי דגו הבהיר: "עבדנו קשה במהלך ההכנות ואנחנו מוכנים להפועל ב"ש. המגרש הזה הוא מהקשים ביותר לנצח בו בליגת העל, אם לא הקשה ביותר והקבוצה נמצאת בכושר מעולה, אך יש לנו מה להציע מולה. לא נבוא לשם כדי להתבטל ונעשה הכל כדי לשמור על המומנטום החיובי שלנו".

מבחינה מקצועית נראה כי המאמן מתלבט במספר עמדות, ובראשן עמדת המגן השמאלי כאשר במשחק מול אשדוד הורחקו שני המגנים השמאליים של הקבוצה – גל שיש ואמיר בן שמעון. ההתלבטות היא בין זיו מורגן הצעיר לבין יובל לוין, שנחשב בעיקר למגן ימני. דילמה נוספת של המאמן נמצאת במרכז המגרש, בין עדן קארצב לסילאס דה סילבה, כשאחד מהם יפתח לצידם של סמואל בראון ועומר לקאו. בחלק ההתקפי דגו צפוי להמשיך עם איסמעיל ריאן, ג'יימס אדני וקיליאן שרידן.

דגו.
דגו. "נעשה הכל כדי לשמור על המומנטום החיובי שלנו" (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: דזוגאס ברטקוס, אורי צעדון, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, יובל לוין, סמואל בראון, עומר לקאו, עדן קארצב (סילאס דה סילבה), איסמעיל ריאן, ג'יימס אדני וקיליאן שרידן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי