רשמית: קובי רפואה סיכם בקריית שמונה עד תום העונה

קובי רפואה
קובי רפואה | קריית שמונה, רשמי

דגו פוטר לאחר שבמועדון חששו מכדור שלג ולכן החליטו לסיים את תפקידו בתום שבעה מחזורים. אקס הפועל ת"א יחתום רשמית ויעביר מחר את האימון: "שמח להצטרף למועדון שכבר אימנתי בו בעבר, זה הזמן לעבוד"

(גודל טקסט)
זה היה באוויר מזה תקופה ארוכה, אבל הבוקר (ראשון) ההחלטה הפכה לרשמית: מסאי דגו הוא המאמן הראשון שפוטר בעונת 2019/20 בליגת העל, אחרי שהפועל קריית שמונה נכנעה 2:1 להפועל באר שבע, ועוד השבוע יהיה זה קובי רפואה שאמור להתמנות רשמית במקומו.


"לאור הדרך, התוצאות ומאזן הקבוצה מתחילת העונה ועד כה, וכן מצב הקבוצה בטבלת הליגה, החליטו הצדדים, בהחלטה משותפת של המועדון ומאמן הקבוצה מסאי דגו, על סיום עבודתו של המאמן במועדון", נמסר מקריית שמונה, "המועדון מודה למסאי דגו על תקופתו במועדון ומאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך".


קובי רפואה, שפוטר מהפועל תל אביב בסיום העונה, הוצע מספר פעמים השנה ובימים האחרונים החלו גישושים בעניינו, עד שהפנייה הרשמה שנעשתה הבוקר. רפואה סיכם עד לתום העונה ויעביר כבר מחר את האימון. רפואה אמר: "שמח לחתום במועדון כמו עירוני קריית שמונה, מועדון שכבר אימנתי בו בעבר. אני מכיר את האנשים הטובים שיש בו, יש הרבה מה לעשות וזה הזמן לעבוד ולדבר רק על המגרש".

 




רפואה. גישושים כבר החלו (מאור אלקסלסי)


עוד לפני שסיכם רפואה, מי שעוד הוזכר כמועמד הוא שמעון הדרי, כידוע תושב קריית שמונה ומקורב למנכ"ל יוסי אדרי שלמעשה מקבל בשלב זה את ההחלטות במועדון. הדרי אומנם מונה ביום חמישי למאמן מכבי הרצליה מליגה א', אבל כבר אתמול בלילה הודיע לראשי הרצליה כי הוא אינו מעוניין להמשיך בתפקידו ועל כן חוזר לשוק המאמנים. היו גורמים במועדון שניסו לדחוף את שמו של הדרי שאף אימן את קריית שמונה במחזור האחרון של העונה שעברה במקומו של תומר קשטן, שפוטר דאז על ידי שרצקי, אולם רפואה יהיה מי שיקבל את המושכות.


בבוקר שאחר המשחק ועוד לפני הפיטורים, סיפרו בקריית שמונה על אווירה קשה ששוררת אחרי שבוע נוסף ללא ניצחון. אמנם לפני פגרת הנבחרות דגו ושחקניו הכניעו 0:2 את מ.ס אשדוד, ניצחונם היחיד העונה, אבל אתמול, למרות לא מעט דקות טובות ב"טרנר", הגיע שער מאוחר מרגלי נייג'לך האסלביינק שקבע 2:1 להפועל באר שבע והותיר אותם ללא נקודות. כאמור המנכ"ל יוסי אדרי קיבל את המנדט לקבוע את עתידו של המאמן מהבעלים איזי שרצקי, שמצדו החליט לקחת צעד אחורה גם הפעם, ובמועדון הסבירו כי חשש נוסף מכדור שלג במשחקים הקרובים, שעלול להביא להתרחקות והישארות מתחת לקו האדום, הוביל לקבלת ההחלטה לבצע זעזוע על הקווים. 


מעבר לכך, בקריית שמונה גם ביקרו את משחק ההגנה ואת שני השערים שספגה הקבוצה. "אנחנו מקבלים שערים קלים וטיפשיים שאסור לקבל ברמות האלה, וכל שחקן צריך להבין שאם יש לו משימה הגנתית אז הוא קודם צריך לחשוב הגנה ואחר כך התקפה", אמרו במועדון.




מסאי דגו. פוטר לאחר שבעה מחזורים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי