אביטן: "דורש המשכיות", בואטנג סובל מקרע במיניסקוס

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

השמחה בהפועל ת"א לאחר ניצחון הבכורה נרגעה, המאמן העביר מסר ברור לשחקניו. הקשר הגנאי צפוי לעבור ניתוח ולהיעדר חודשיים וחצי מהמגרשים. קמארה יעמוד לוועדת משמעת, וגם: מה הפריע למאור בוזגלו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נרגעו מהשמחה הגדולה לאחר ניצחון הבכורה בליגה תחת המאמן ניסו אביטן, 1:2 על הפועל כפר סבא ביום שבת. המאמן קיים אסיפת שחקנים והעביר מסר לחניכיו: "אנחנו חייבים לייצר המשכיות לניצחון הזה. אני שמח שהוא הגיע בבלומפילד החדש. שחקן בקבוצה אמר: "הניצחון שחרר הרבה לחץ, זה הרגיש שעברנו הכל עד עכשיו, אבל כעת כל משחק הוא אתגר גדול יותר ואנחנו חייבים להתקדם".

האדומים מצפים לשני משחקים לא פשוטים בכלל, נגד הפועל חיפה בסמי עופר ולאחר מכן נגד מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד אליו צפויים להגיע כ-25 אלף צופים, יותר מאשר במחזור הפתיחה נגד מכבי נתניה. לאחר מכן תפגוש הפועל את עירוני קריית שמונה אותה מאמן האקס קובי רפואה שפוטר הקיץ מהמועדון.

היום (שני) נערכה בדיקת MRI לקשר עמנואל בואטנג בה אובחן שהוא סובל מקרע בשריר המיניסקוס. הגנאי צפוי לעבור ניתוח ובהפועל מעריכים כי הוא ייעדר מהמגרשים לתקופה של חודשיים וחצי. במקביל נעשים מאמצים גדולים להכשיר את אוראל דגני למשחק הקרוב אך הכוונה היא שלא לסכנו וייתכן ויזכה למנוחה נוספת.


דמבה קמארה וניסו אביטן. החלוץ יעמוד לוועדת משמעת (אודי ציטיאט)

בינתיים, החלוץ מגינאה, דמבה קמארה, יעמוד היום או מחר בפני ועדת משמעת. במועדון כועסים על האיחור לשוב לישראל (מספרד) לאחר שהשתתף במדי משחק נבחרתו נגד צ'ילה. קמארה לא התייצב לאימון ביום שישי והרגיז מאוד את אנשי המועדון. הוא היה בתוכניות להרכב נגד כפר סבא אך בסופו של דבר נופה מהסגל.

הקפטן מאור בוזגלו שלא ממש עמד בציפיות עד עתה וכבש רק שער אחד העונה – במהלך ההפסד 3:2 נגד מ.ס אשדוד, מתאושש מהעומס כשהכאבים ברגלו פחתו מה שמביא לתקווה גדולה באדומים שהקשר יחזור לעצמו ויוביל את הקבוצה קדימה.

מאור בוזגלו. בהפועל מצפים שכעת יוביל את הקבוצה קדימה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי