דן מורי: "לפני משחק כזה לא צריך לדבר. ההגנה היא הבסיס"

דן מורי
דן מורי | אודי ציטיאט

קפטן בני יהודה דיבר לקראת מכבי חיפה: "בשביל משחקים כאלה משחקים כדורגל. יהיה קשה אך נגיע עם אמונה. אם ההרכב לא נשמר פעמיים ברצף אז אנחנו לא יציבים". וגם: היכולת בתקופה האחרונה ונבחרת ישראל

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה שלא ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים ויצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר לאחר הפסד 1:0 להפועל כפר סבא, תגיע הערב (שני, 20:15) למשחק חוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, המאמן יוסי אבוקסיס ישמור על מערך שלושת הבלמים, עם דן מורי, אלבן פנישי ואליסון דוס סנטוס, כאשר אבישי כהן יפתח כמגן ימני ויחליף את דור אלו, שסוחב פציעה בברך. הקשר הסרבי מתיאה ליואיץ', שהצטרף לא מזמן לקבוצה, ימשיך לקבל קרדיט בהרכב ויפתח לצד איסמעילה סורו ותאמבי סגס בקישור. בחלק הקדמי, שלא ממש מתפקד לאחרונה אצל הזהובים, יפתחו שני אקסים של הירוקים, מוחמד גדיר ועמית זנטי.

"כמו שאנחנו יודעים לנטרל את הניצחונות שלנו, ככה אנחנו גם יודעים להיות רגועים אחרי משחקים קצת פחות טובים", אמר הקפטן דן מורי לקראת המשחק. "יש לנו משימה קשה מאוד הערב אך נבוא עם הרבה אנרגיות והרבה אמונה ונשחק את המשחק שלנו ונקווה לטוב".

על חוסר היציבות של הקבוצה: "אם ההרכב שלנו לא נשמר לשני משחקים רצופים, אז כנראה שזה נכון. אבל זו העבודה של יוסי אבוקסיס, אנחנו השחקנים פחות מתעסקים בזה. אנחנו רק מנסים להתחבר כמה שיותר. אני יכול להגיד שחדר ההלבשה פה הוא טוב מאוד והשחקנים כאן מאוד מחוברים אחד לשני".

שחקני בני יהודים חוגגים. "השחקנים כאן מחוברים" (אודי ציטיאט)

על חוליית ההגנה שלא הייתה במיטבה בהפסד לכפר סבא: "לפעמים כשחושבים כל הזמן על התקפה והתקפה, אתה קצת שוכח להגן, וזה הבסיס שלנו. אחת המטרות שלנו היא לגרום לקבוצות שבאות נגדנו –  שיהיה להן קשה לשחק ושנוכל לסגור אותם כמו שצריך. זה הבסיס שלנו לפני הכל".

על המשחק הערב: "אנחנו לא מגיעים כדי להפסיד. אנחנו צריכים להיות במיטבנו, כדי לנצח קבוצה כמו חיפה, אצלה בבית, עם דחיפה מאוד גדולה של הקהל שלהם וזה אחלה אתגר. בוא נגיד את האמת, בשביל משחקים כאלה, אנחנו משחקים כדורגל".

בני יהודה הצליחה בשנים האחרונות לגלות יכולת גבוהה דווקא במשחקים נגד הגדולות. בשנה שעברה היא הייתה זו שהנחילה לאלופה מכבי תל אביב את הפסדה היחיד וכמובן הדיחה את הצהובים גם בחצי גמר הגביע. ומורי התייחס לעניין: "אני לא אוהב לקטלג בין המשחקים שלנו, אלה יותר טובים, אלה פחות טובים, זה לא העניין. בוא נגיד שלפני משחק כזה, יוסי לא צריך לדבר על מוטיבציה, כשיש כזאת כמות של אנשים בקהל, ראינו את זה העונה, במשחק נגד מכבי תל אביב, שחנכה את בלומפילד והגיעו כמעט 30 אלף איש ועשינו משחק לא רע. המטרה שלנו היא לנטרל את הרעש ולבוא שקטים ורגועים, עם תכנית המשחק שלנו".


דן מורי נגד מכבי ת"א. "בשביל משחקים כאלה משחקים כדורגל" (עדי אבישי)
לסיום נשאל הבלם הוותיק, שוב, על כך שלא זומן לסגל הנבחרת הלאומית והאם עוד יש לו ציפייה שזה יקרה: "אני אשקר אם אגיד שלא אשמח לקבל הודעה מהנבחרת. אבל אמרתי את זה כבר אלף פעמים, אני פה בשביל בני יהודה במאה אחוז ולא יכול לתת עוד אחוז אחד יותר, כי אין לי. אני אעשה את מה שאני יכול עבור בני יהודה ואם זה יקרה עם הנבחרת, אז זה יקרה ואם לא, אז לא. לי אין כל כך מה לעשות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי