אשר אלון: "אשלם עוד 50 אלף בשביל שיהיו פה שופטים זרים"

אשר אלון
אשר אלון | הפועל רעננה, רשמי

בעלי רעננה לאחר שקבוצתו קופחה פעמיים נגד הפועל חיפה: "הבעיה היא בשופטים. אין לנו אנשים שיכולים באמת לנווט ולנהל. שופט המשחק ושופט ה-VAR הם אנשים מאותו לבל שמתחרים אחד בשני. הם לא מאמינים זה לזה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)
אחרי שהפועל רעננה קופחה פעמיים ב-0:0 נגד הפועל חיפה, בעלי המועדון אשר אלון דיבר הערב (שלישי) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לנושא.


אלון פתח את דבריו: "לא מדובר רק במשחק הזה. אני לא אומר שיש פה קונספירציה נגד רעננה או חלילה מגמה, אך יצא שנפגענו הרבה יותר מקבוצות אחרות. אני מעריך ומעריץ שופטים ואני תמיד משווה אותם לטייסים – יש הרבה קווים מקבילים. אני בא ואומר דבר כזה: הבעיה היא שאין לנו אנשים שיכולים באמת לנווט ולנהל. הפתרון הוא לא לבטל את ה-VAR. יש לנו למעשה שני שופטים מרכזיים בכל משחק. שופט המשחק ושופט ה-VAR הם אנשים מאותו לבל שמתחרים אחד בשני. הם לא מאמינים זה לזה ואנחנו תקועים באמצע עם כל הדבר הזה. חבר'ה, תבדקו את הנושא ששופטים בדימוס יהיו בניידת ה-VAR, להם אין אינטרסים. אפשר גם להביא שופטים זרים".


אלון סיכם: "אנחנו צריכים שמי שיהיה על מערכת ה-VAR לא יהיה חלק מהקליקה של השופטים המרכזיים. יש פה מחנות וזה לא יכול להיות. דיברתי על זה עם ארד כלפון, אבל יש בעיה: אני לא יודע אם לפי חוקי פיפ"א שופטים בדימוס, למשל, יכולים לשבת בניידת ה-VAR. אם שופטים פעילים בכל זאת, אז אנחנו חייבים לנקות את הדבר הזה. אם לא שופטים בדימוס, אז שופטים זרים. אני משלם 250 אלף ש"ח בשנה על הדבר הזה, כל קבוצה בליגת העל משלמת את הסכום הזה על ה-VAR, אני מוכן לשלם עוד 50 אלף בשנה בשביל שיהיו פה שופטים זרים. הקטע הזה שהכל עובד פה הפוך על הפוך זה פשוט לא יאומן. אחרי שהוא לא שמע לו על הגול, אז הוא כבר פחד להגיד לו על הפנדל. צריך להיות כאן שינוי מהותי בשיטה".




אשר אלון דורש שינוי מהותי בשיטה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי