קורצקי לקראת ק"ש: "החלטנו לא להתעסק יותר עם טעויות שיפוט"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה לאחר אירועי המחזור הקודם: "מעדיף לקחת רק את הדברים הטובים", היריבה: "יודעים היטב מה ההשפעה של חילופי מאמנים, נתכונן במורה הכי טובה". סביר: "כרגע, אנחנו צריכים נקודות"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לאחר אירועי המחזור שעבר, בו נקבע כי הפועל רעננה קופחה פעמיים על ידי צוות השיפוט וסיימה ב-0:0 מאכזב נגד הפועל חיפה, הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב נגד עירוני קריית שמונה.

"לגבי מה שקרה נגד הפועל חיפה – אנחנו בתור קבוצה החלטנו לא להתעסק יותר בטעויות השיפוט" אמר המאמן מנחם קורצקי. "העדפנו לקחת את הדברים הטובים מהמשחק, כמו העניין שלא נשברנו מנטלית. צריך לתת מילה טובה לשחקנים שהמשיכו להילחם, זה היה קשה וחשוב מאוד".

"לקראת המשחק הקרוב בקריית שמונה, אנחנו יודעים היטב מהן ההשלכות של מאמן חדש עבור קבוצת כדורגל. נתכונן למשחק בצורה הכי טובה, בלי שום קשר לחילופי המאמנים שבוצעו שם. ק"ש שיחקה טוב מאוד נגד הפועל באר שבע במחזור שעבר והייתה קרובה לנצח. ננסה לחזור מהצפון עם הנקודות, אנחנו צריכים אותן".

קורצקי.
קורצקי. "החלטנו לא להתעסק יותר עם טעויות שיפוט" (דני מרון)

הקשר בן סביר התייצב לצד מאמנו והוסיף: "אין ספק שהיינו מאוכזבים מאוד מהמשחק הקודם. הרגשנו שהיינו שווים הרבה יותר מנקודה ובסיטואציה אחרת היינו צריכים לצאת עם שלוש נקודות. אנחנו מעודדים מהיכולת ומהעובדה שלא ספגנו. היה לנו זמן להתאושש וחזרנו לעבוד בידיעה שאנחנו באמת צריכים נקודות ויכולת טובה כבר לא תספיק לנו. אני מקווה ומאמין שנצליח לעשות את זה ביום שבת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי