עידן נחמיאס: "השחקנים אשמים במצב לא פחות ממסאי דגו"

איזי שרצקי, מסאי דגו, עידן נחמיאס
איזי שרצקי, מסאי דגו, עידן נחמיאס | עדי אבישי

הקפטן מקווה לצאת לדרך טובה יותר עם המאמן החדש נגד הפועל רעננה: "יש כאן קבוצה טובה". בן שמעון יחזור להרכב, רפואה מתלבט לגבי מרכז השדה. רונן גבאי מועמד להצטרף לצוות המקצועי

(גודל טקסט)

שבוע סוער עבר על הפועל קריית שמונה, בעקבות פיטורי מאמן הקבוצה מסאי דגו ומינויו של קובי רפואה כמחליפו. הקבוצה חיזרה אחר המאמן בשנים האחרונות ורק כעת הצדדים הגיעו לסיכום, כשהמבחן הראשון שלו יהיה מחר (שבת) במשחק הבית מול הפועל רעננה. במהלך השבוע ניסה רפואה להחדיר ביטחון בשחקניו: "יש כאן סגל טוב ואנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה".

מבחינה מקצועית, נראה כי המאמן לא יבצע שינויים רבים לעומת ההרכב שפתח במשחק ההפסד מול הפועל באר שבע, כאשר המגן השמאלי אמיר בן שמעון יחזור מהרחקה וצפוי לפתוח. ההתלבטות הגדולה של רפואה היא במרכז השדה, כשסמואל בראון צפוי לחזור ל-11 לצדו של עדן קארצב. הקפטן עידן נחמיאס ימשיך להוביל את החלק האחורי והוא אף התייחס לשינוי על הקווים: "כאשר יש מאמן חדש אז יש אווירה חדשה. אנחנו עובדים קשה ויודעים שיש כאן קבוצה טובה, שנקלעה למצב לא פשוט. אנחנו מתעסקים בהווה והשחקנים אשמים לא פחות ממסאי דגו. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר ולצבור כמה שיותר נקודות".

בנושא אחר, המאמן החדש בוחן אופציה לצרף איש מקצוע נוסף לצוות. שמעון הדרי המתגורר בקריית שמונה זכה לקבל פנייה, אבל הצדדים חלוקים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כספית. שמו של רונן גבאי עלה כמועמד להצטרף לצדו של רפואה. גבאי שימש בעבר כעוזרו של רוני לוי במכבי חיפה וגם שימש כמאמן קבוצות הנוער של מכבי נתניה ובית"ר טוברוק.

קובי רפואה. המאמן חוזר לליגת העל (מאור אלקסלסי)
קובי רפואה. המאמן חוזר לליגת העל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי