"האמנו שאשדוד תהיה במקום אחר", אזולאי ויחזקאל יחזרו

רוני אוואט
רוני אוואט | מאור אלקסלסי

דריכות בעיר הנמל לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 19:15 ישיר בספורט3), לאחר שהבעלים העביר ביקורת על שחקניו. מלבד השניים שצפויים לפתוח, סילבסטר ימשיך בחוד. גורם במועדון: "השחקנים חייבים לתת את הנשמה"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

שבוע לא פשוט עבר על מ.ס. אשדוד לאחר ההפסד למכבי תל אביב. לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (שבת, 19:15 שידור ישיר בספורט3), הבעלים ג'קי בן זקן השתתף אתמול (חמישי) באסיפת השחקנים ובה העביר ביקורת קשה על התנהלות שחקניו, ועל אמירות היוצאות לכאורה מתוך המועדון זאת על מנת לזעזע את חדר ההלבשה.

האימונים האחרונים התקיימו בהתלהבות ומחויבות רבה, כששחקנים מובילים כמו שלומי אזולאי, שפתח על הספסל במחזור הקודם ושגיב יחזקאל, שהיה מחוץ לסגל אמורים לחזור להרכב הפותח. יעקב בריהון ושובל גוזלן יאלצו להמתין להזדמנות מעמדת המחליפים. גילי כהן סיים עונש הרחקה נגד ויוצב בעמדת המגן השמאלי.

הקפטן רועי גורדנה התאמן חלקית ביומיים האחרונים, בשל רגישות בשריר הירך, אך צפוי לפתוח ב-11. הבלם דודי תירם אמנם מגלה לאחרונה יכולת טובה, אבל מסתמן שניר ברדע יועדף עליו נגד קבוצתו לשעבר של תירם. אוואט הבהיר כי ההרכב שלו נקבע על פי היכולת באימונים והכושר בו נמצאים השחקנים, וכל שחקן יכול למצוא עצמו בין השחקנים שיפתחו בהתמודדות או יתחילו על הספסל.

שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל. השניים צפויים לחזור להרכב (אודי ציטיאט)
שלומי אזולאי ושגיב יחזקאל. השניים צפויים לחזור להרכב (אודי ציטיאט)

אזולאי אמר לקראת המשחק: "מכבי נתניה היא קבוצה טובה שלא הולך לה עכשיו, ויש בה חומר שחקנים טוב. השנה אשדוד שואפת לנצח כל קבוצה, זו לא קלישאה. כשחקן אני רוצה להיות הכי טוב, אבל יש משברים ופציעות. אני מספיק חזק לעבור את זה".

גורם במועדון התייחס למצב הקבוצה: "האמנו שנהיה במקום אחר בטבלה עכשיו והכוונה היא לחזור ליכולת הטובה של פתיחת העונה. כל משחק נגד מכבי נתניהבחוץ הוא קשה, ולא משנה מה מצבה בטבלה. לכן, מי שיעלה על המגרש יהיה חייב לתת את הנשמה עבור הניצחון".

הרכב משוער: רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, לאונרדו אווסו, פיראס אבו עאקל (רועי גורדנה), שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, דין דוד (שובל גוזלן), יקוב סילבסטר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי