בבית"ר תומכים באזולאי. לוי: "אנחנו צריכים להמשיך בקו הזה"

שלומי אזולאי
שלומי אזולאי | דני מרון

החלוץ ימשיך בהרכב גם נגד בני יהודה ביום ראשון, במועדון גינו את שריקות הבוז כלפיו מכיוון היציעים: "הוא החלוץ שהכי מתאים לשיטה, אין סיבה שהקהל לא יתמוך בו". ניצן יחזור לשער, גרסיה זכה למחמאות מהמאמן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מצפים מהקהל לנהוג באיפוק בכל הנוגע לחלוץ שלומי אזולאי. כזכור, במחזורים האחרונים מלווה קומץ מהקהל את אזולאי בשריקות בוז, מה שזכה לגינוי מהנהלת בית"ר ירושלים ומהצוות המקצועי שרואה באזולאי כחלוץ הבכיר בסגל שלו. בימים האחרונים שוחחו שחקנים עם אזולאי ועודדו אותו. החלוץ זוכה לתמיכה מחבריו לחדר ההלבשה, וגם בשיחות פנימיות שניהל עם הצוות המקצועי הוא קיבל תמיכה רחבה. "הוא החלוץ שהכי מתאים לשיטת המשחק שלנו, וכרגע הצוות המקצועי בוחר ללכת איתו, כך שאין סיבה שהקהל לא יתמוך", אמרו.

אופיר קריאף ועידן ורד חזרו לקבוצה וערכו הבוקר (שישי) אימון מלא, אך את המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון (20:10, שידור ישיר בספורט4) הם צפויים לראות מהיציע. המאמן רוני לוי תרגל שינוי אחד בהרכב מזה שהביס את סקציה נס ציונה: איתמר ניצן חזר לשער במקום השוער המחליף נתנאל דלויה. לוי לא ערך היום אסיפה אבל אתמול, במהלך אסיפת וידאו שערך על המשחק מול נס ציונה, הוא הדגיש: "אנחנו צריכים להמשיך ביכולת הזאת ובקו הזה. הפעם המשחק יהיה שונה לגמרי".

ליוואי גרסיה ממשיך לקבל הוראות מהמאמן תוך כדי אימון. לוי מצפה ממנו להיות שותף יותר למשחק הלחץ, והחמיא לו בנוכחות השחקנים על השיפור שהוא עושה בשבועות האחרונים.

ליוואי גרסיה. מקבל הוראות מלוי תוך כדי אימון (אריאל שלום)
ליוואי גרסיה. מקבל הוראות מלוי תוך כדי אימון (אריאל שלום)

הרכב משוער: איתמר ניצן, אנטואן קונטה, דיוגו ורדסקה, אור זהבי, מקס גרצ'קין, תמיר עדי, עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, ליוואי גרסיה, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי