חיים: "אני מבין את כל הפסטיבל סביב שלח", גמון יפתח במקומו?

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפ"ס לקראת מכבי חיפה (שבת, 20:25 שידור ישיר בספורט4): "אני חושב שעושים לו עוול, הוא שחקן ראוי". קוקו צפוי להמשיך ב-11, כמו גם צעירי . ברקמן עשוי לעלות לצידו של אטנדה במרכז ההגנה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד הדרמטי בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב בבלומפילד, הפועל כפר סבא תפגוש מחר (שבת) יריבה קשה יותר, כשתארח את מכבי חיפה (20:25 ישיר בספורט4). במהלך השבוע, מספר גורמים בקרב העולה החדשה ניסו להרים את רוחם של השחקנים, כשגם באסיפה לקראת המשחק הקרוב, אמר להם מאמנם אופיר חיים: "אני מאמין בכם. תבואו עם אמונה ותראו מההתחלה שאתם באים לנצח אותם".

"ההפסד להפועל ת"א היה כואב וליווה אותי כמה ימים. יש לנו הזדמנות לתקן מול מכבי חיפה, שהיא קבוצה מצוינת, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לקחת נקודות נגד כל קבוצה", סיפר חיים לכלי התקשורת לקראת המשחק.

מבחינה מקצועית, המאמן לא תרגל הבוקר את ההרכב, אך מסתמן שלירוי צעירי ישמור על מקומו בהרכב כשג'ניה ברקמן יפתח לצידו של סודיק אטנדה במרכז ההגנה, בהיעדרו של טל מכלוף הפצוע.

טום שלח מול עומר דמארי. המגן סידר לחלוץ האדומים שער ניצחון דרמטי (אודי ציטיאט)
טום שלח מול עומר דמארי. המגן סידר לחלוץ האדומים שער ניצחון דרמטי (אודי ציטיאט)

ההתלבטות העיקרית היא בין טום שלח, שטעה במשחק שעבר, לבין נועם גמון כאשר נראה שדווקא האחרון יהיה זה שיפתח כמגן ימני. "עבר על שלח שבוע לא פשוט. דיברתי איתו, ואני מבין את כל הפסטיבל מסביב, אבל אני מתייחס רק למה שקורה על הדשא. אני בוחן את השחקנים שלי לפי היכולת באימונים. זה נכון שהוא טעה אבל אין שחקן שלא טועה. אני חושב שעושים לו עוול כי הוא שחקן ראוי, אבל זה חלק מהמשחק והוא יצטרך לדעת להתמודד עם לחץ", סיכם חיים.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון (טום שלח), סודיק אטנדה, ג'ניה ברקמן, אביב סולומון, לירוי צעירי, גרשון קופי, בובקר טראורה, עומר פדידה, אדריאן רוצ'ט, בנג'מין קוקו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי