בן בסט: "אני לא אותו עדן שהיו רגילים אליו בהפועל חיפה"

גל אראל, עדן בן בסט
גל אראל, עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

החלוץ שהבקיע ב-0:3 על הפועל תל אביב: "יש לי ביקורת עצמית גבוהה, ידעתי לאסוף את עצמי". על התקרית בינו לבין סילבס: "שנינו משרתים את אותו מועדון". סילבס: "יואב כץ עבד עם השחקנים מבחינה מנטלית"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי 11 משחקי בית רצופים ללא ניצחון, הפועל חיפה חגגה הערב (שבת) עם 0:3 גדול על הפועל תל אביב בסמי עופר שהעלה את מאזנה ל-12 נקודות בתום שמונה מחזורים. נס זמיר כבש שער נפלא (21), בן והבה הורחק (35) בעזרת מערכת ה-VAR, שהעניקה למארחת פנדל (44) אותו כבש עדן בן בסט שמצא את הרשת לאחר בצורה בת שנה ומי שקבע את תוצאת המשחק היה גל אראל (80), שדייק גם הוא מהנקודה הלבנה לאחר שניר לקס ביצע עבירה בתוך הרחבה וספג כרטיס אדום.


חיים סילבס המאושר סיכם: "כל מה שרצינו שיקרה קרה. נדרשנו לאתגרים שונים תוך כדי המשחק, אבל אנחנו טובים מאוד בכל מה שקשור למשמעת ולקשיחות. הגענו למשחק יותר תוססים והרגשתי את זה כבר מהדקות הראשונות. אחרי השער הראשון שהיה יפה, הצגנו מלחמה, סבלנות וריכוז. התוצאה היא אדירה כי קיבלנו את השחקנים בחזרה. עדן בן בסט שיחק היום כמה שרציתי ואני שמח שלא ויתרתי עליו. גם גל אראל נכנס טוב. הקבוצה נראתה טוב ואני מאוד שמח על כך".


על משחק ההתקפה: "שלפנו נוסחה שהחבאנו (צוחק). אתם יודעים איך זה, לפעמים זה הולך ולפעמים לא. מתוך שמונה משחקי ליגה העונה, בחמישה לא ספגנו וזה מראה על עוצמה ודרך. יש פה קבוצה מאוד חזקה שמבינה את המשחק. בהתקפה היו ימים יותר קשים, אבל היום היו לנו יותר רעיונות ונפתחו לנו שטחים. בלי שום קשר, לפעמים אתה עושה גול ממצב אחד ולפעמים לא עושה כלום משלוש או ארבע הזדמנויות. החכמה עכשיו היא לשמור על הדרך ולנטרל את הרעשים. ליואב כץ יש חלק גדול במצב שלנו, הוא עובד עם השחקנים מבחינה מנטלית. נשברו היום המון מחסומים: ניצחון בית בליגה אחרי המון זמן וניצחון על הפועל תל אביב אחרי הרבה מאוד שנים".



"קיבלנו את השחקנים בחזרה" (מאור אלקסלסי)


על כך שבן והבה ייעדר בשבוע הבא: "בדרך של קבוצת כדורגל יש אתגרים, פציעות והרחקות זה בהחלט אתגר. אני מאמין שאנחנו נמצא הפתרון ונגיע מוכנים למחזור הקרוב. פלייאוף עליון? לקראת חודש מרץ אנחנו נדע הרבה יותר, זה עדיין מוקדם לדבר על זה. ברור שאנחנו מכוונים לשם, אבל עדיף לנו בשלב הזה להתרכז במשחק הבא".


עדן בן בסט, שחזר להבקיע בליגה לאחר בצורת בת יותר משנה, סיפר: "היה לי חצי גול נגד בית"ר והיום עוד חצי כי השוער נגע בבעיטה וזה הלך קשה, אבל ככה זה הרבה יותר מתוק. עברתי תקופה לא פשוטה ואני שמח שאני חוזר לעצמי בבית שלי – הרי כולם פה תומכים בי ורוצים בהצלחתי. קרה מה שקרה ביני לבין סילבס ודיברנו על זה לא מעט. גם אני וגם הוא רוצים בהצלחתי המועדון ושמנו את הכל מאחור. ייאמר לזכותו שהוא לא ויתר והמשיך לנסות לדבר איתי. אנחנו מתייחסים אחד לשני בכבוד ושנינו משרתים את הפועל חיפה. כשאנחנו ביחד אז קורים דברים טובים".


התקופה הקשה שעבר: "התחלתי את הליגה לא כל כך טוב ואז בא המקרה עם חיים. אני לא עדן שהיו רגילים אליו בהפועל חיפה. יש לי ביקורת עצמית גבוהה. ידעתי לאסוף את עצמי ואני שמח שהבקעתי. כולם פה רוצים שאני אצליח ומה שחשוב עכשיו זו המשכיות. הקהל ואנשי המועדון תמכו בי ואני מקווה להחזיר להם כמה שיותר. אני מרגיש בבית ושמח להיות פה".

 


מרגיש בבית. עדן בן בסט (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי