סילבס: "המטרה של הפועל חיפה הייתה ונשארה פלייאוף עליון"

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

בצד האדום של הכרמל מרוצים מניצחון ביתי ראשון מאז ינואר. המאמן יסבול ממחסור בשחקני הגנה בשבוע הבא, קפילוטו על בן בסט: "הדבר הגדול של עדן הוא שאחרי המקרה הוא שתק והמשיך לעבוד"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנשי הפועל חיפה הביעו שמחה רבה לאחר הניצחון הביתי הקליל 0:3 על הפועל תל אביב אתמול (שבת), שמחה שהגיענ משתי סיבות: הקבוצה עצרה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון, השיגה את הניצחון הביתי הראשון מאז ינואר.

מעבר לכך, בחיפה שמחו גם מחזרתם לכושר של מספר שחקנים כמו גל אראל, שנכנס כמחליף במהלך המחצית הראשונה, ועדן בן בסט, כאשר השניים אף כבשו שער אחד כל אחד בפנדל. למעשה, המאמן חיים סילבס הורה לשניים לבעוט את הבעיטות על מנת להחזיר להם את הביטחון. "סילבס קיבל היום בחזרה את אראל ובן בסט במלוא הכוח", אמרו במועדון.

גם הבעלים יואב כץ נראה שבע רצון בסיום: "אני חושב שגם במשחק נגד רעננה היינו טובים בהגנה, וניהול המשחק של המאמן היה מצוין, אבל הפעם הכל נכנס אצלנו. אני לא מומחה גדול בכדורגל אבל אני חושב שהליגה מתקדמת ברמה משנה לשנה. אני חושב שזה שאנחנו עובדים כצוות ואנחנו לא מרחיקים את השחקנים אז זה מוסיף לחיבור של כולם". המאמן עצמו הצהיר אחרי המשחק: "המטרה של הפועל חיפה הייתה ונשארה הפלייאוף העליון".

קפילוטו חוגג.
קפילוטו חוגג. "רוצים להראות לכל הקבוצות שקשה לכבוש נגדנו" (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, המאמן חיים סילבס עשוי להיות בבעיה לקראת המשחק בשבוע הבא נגד קריית שמונה, בעיקר במרכז ההגנה. מעבר לפציעתם של ניקולה גולאן וגיא משפתי, אתמול גם בן והבה הורחק וייעדר מהמשחק הקרוב. מי שעשוי לפתוח כבלם הוא לירן סרדל, שישחק לצדו של ניסו קפילוטו שהציג את אחד המשחקים הטובים שלו העונה.

קפילוטו אמר לאחר המשחק: "העובדה שלא ספגנו בחמישה מתוך שמונה משחקים מראה שיש לנו הגנה חזקה. בכלל, אחרי כיבוש השער השלישי צעקנו שאנחנו לא רוצים לספוג ולו שער אחד. אנחנו רוצים להראות לכל הקבוצה שיהיה להן קשה לכבוש מולנו. כל עוד אנחנו ב-0:0 אנחנו יודעים לצאת למתפרצת וכבר נדע לכבוש את השער שלנו". על נבחרת ישראל: "אני תמיד מצפה לקבל זימון".

הבלם התייחס גם למשחק המצוין של הקפטן שלו עדן בן בסט ואמר: "הדבר הכי גדול שעדן עשה אחרי המקרה שלו זה שהוא שתק ובא לעבוד קשה באימונים. הוא תמיד חלק חשוב בחדר ההלבשה שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי