אחרי המספרת המושלמת: שמש עשוי לפתוח נגד מכבי ת"א

עידן שמש ושחקני רעננה
עידן שמש ושחקני רעננה | סוכנות ג'יני

החלוץ זכה לשבחים על יכולתו ב-2:1 לקריית שמונה, אבל ההפסד שהשלים שישה משחקים ברצף ללא ניצחון סיבך את הפועל רעננה: "אני מאוכזב, ספגנו משער שהתכוננו אליו", אמר קורצקי

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה כבר האמינה שהשער המופלא של עידן שמש במספרת יעצור את רצף המעידות, אבל בסופו של דבר נכנעה הקבוצה 2:1 בקריית שמונה ונותרה עמוק בתחתית עם 6 נקודות בלבד במאזנה, כשהיא נושקת לקו האדום.

הבעיה של הפועל רעננה היא שכבר במחזור הקרוב היא תארח את האלופה מכבי תל אביב, משחק שעל הנייר צפוי מאוד להקשות על רעננה לשוב למסלול הנכון. עידן שמש, שזכה למחמאות ולא רק על הביצוע המושלם, עשוי לפתוח בשבת, כשבמקביל בקבוצה פועלים להחזיר לכושר את קייס גאנם שאתמול הוחלף כבר בדקה ה-53.

המאמן מנחם קורצקי טען לאחר ההפסד שסגר שישה משחקים ללא ניצחון: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, כי הגענו עם ציפיות וביטחון ועלינו עם הרכב התקפי במטרה לנצח. משהו באנרגיות לא עבד טוב וכבר בהתחלה ספגנו שער מאיבוד כדור. במחצית השנייה נראינו טוב יותר וכבשנו שער יפה, אבל בהמשך ספגנו שער שהתכוננו אליו, שער שקריית שמונה כבשה לא פעם, ואני מאוד מאוכזב. לא הייתה עליונות של קבוצה מסוימת ומי שניצלה את הטעויות היא שניצחה".



שרידאן חוגג על רעננה. "שער שהתכוננו אליו" (סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי