"באים לבלומפילד לנצח, יש לנו את ההתקפה הטובה בארץ"

נייג'ל האסלביינק, בן ביטון, בן שהר
נייג'ל האסלביינק, בן ביטון, בן שהר | דני מרון

הפועל באר שבע ערכה ערב גיבוש בביתה של הבעלים אלונה ברקת. בקבוצה מגיעים עם ביטחון גדול למשחק הערב נגד מכבי ת"א בהתבסס על יכולת הכיבוש של שהר והאסלביינק. סבג יחליף את ספורי, 3,000 אוהדים יגיעו לתמוך

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת משחק העונה הערב (20:15) נגד מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. בקבוצה שוררת אווירה טובה ואתמול לפני המשחק הגיעו אנשי הקבוצה לערב גיבוש בביתה של הבעלים, אלונה ברקת, בתל אביב. עם סיום ערב הגיבוש אנשי המועדון עברו לבית מלון בתל אביב, שם ישהו עד סמוך למועד המשחק.

"אנחנו מכבדים את מכבי תל אביב. זו האלופה והם לא ספגו העונה אפילו שער אחד, אבל אנחנו ממש לא מגיעים לבלומפילד כדי להתבטל מול מכבי. מגיעים לבלומפילד כדי לנצח", ציין אתמול (ראשון) גורם בקבוצה לפני המשחק המסקרן והוסיף: "מדברים על כך שלמכבי ההגנה הכי טובה בארץ, אסור לשכוח שגם אצלנו יש הגנה טובה שספגה בסך הכל שלושה שערים מתחילת העונה. לצד זה יש לנו את ההתקפה הטובה בליגה. כבשנו חמישה שערים יותר ממכבי ויש לנו את הכלים בהתקפה כדי לכבוש גם בבלומפילד". רק נזכיר כי חלוצי באר שבע, בן שהר ונייג'ל האסלביינק, כבשו העונה חמישה שערים כל אחד.

בפן המקצועי, מאמן הקבוצה, ברק בכר, צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב בהשוואה לניצחון 1:2 על עירוני קריית שמונה במחזור הקודם, כאשר הקשר נאור סבג שנעדר מהמשחק האחרון עקב כאבים בשריר הרגל, התאושש והוא צפוי לעלות ב-11 על חשבונו של רמזי ספורי, שיחכה להזדמנות שלו מהספסל. כפי שפורסם כבר במהלך השבוע שעבר, הקשר החדש ז'וסואה שסיפק בישול לשהר במחזור הקודם, ישמור על מקומו ב-11.

כ-3000 אוהדים אדומים אמורים לתמוך הערב בבאר שבע בבלומפילד. חלקם נרשמו למערך ההיסעים שמפעילה עיריית תל אביב, זאת בשל מצוקת החנייה בסמוך לאצטדיון.


ערב הגיבוש של הפועל באר שבע (הפועל באר שבע, רשמי)

ההרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואיי טאהא, מיגל ויטור, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, נאור סבג, ז'וסואה, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי