איציק ניסנוב: "אלי טביב לא יחזור להפועל ת"א, גם לא כשותף"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

עתידו של אביטן ("כרגע הוא ממשיך, הפן הכלכלי בכלל לא על הפרק"), התערבות בנושא המקצועי ("מעולם לא קבעתי את ההרכב, מי שאומר אחרת משקר"), אכזבה משחקני הרכש ("קל לומר בדיעבד"). בעלי האדומים בראיון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון הבכורה של ניסו אביטן נגד הפועל כפר סבא, הפועל תל אביב חטפה את אחת התבוסות הקשות שלה העונה עם 3:0 נגד הפועל חיפה בסמי עופר שדרדר אותה במרחק של נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום, וזאת עוד לפני חודש קשה במיוחד אשר יכלול משחקים נגד מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. בעלי הקבוצה, איציק ניסנוב דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על ההחלטות בקיץ, עתידו של אביטן ואפשרות לקאמבק של אלי טביב.

אלי טביב עשוי להיכנס כשותף: "לפי מה שידוע לי זה לא נכון, היה איזה פגישה שהתבררה לי בדיעבד שהתקיימה לפני שלושה חודשים שהוא יזם, אבל אין דברים בגו, אני לא חושב שיחזור להפועל תל אביב וגם לא כשותף. מהרגע שנכנסנו הפועל ת"א על המדף, שום דבר לא השתנה, הקבוצה ראויה לבעלים עם כיסים מאוד עמוקים. אנחנו לא מוכנים למכור למישהו שרוצה לעשות סיבוב. אני כבר מספר פעמים, שאם יהיה מישהו כמו יעקב שחר, או אלונה שייתן סכום גבוה, אני את החלק שלי אתן בחינם. אם יבוא בעלים אחר הוא יצטרך לשכנע אותנו, אבל זה לא אמור לעלות הרבה כסף".

מעמדו של ניסו אביטן: "למרות שאנחנו לא אוהבים את איך שהקבוצה נראית, כרגע ניסו ממשיך. אם היינו חושבים על העניין הכספי לא היו מפטרים את רפואה, הפן הכלכלי הנושא של מאמן הוא בכלל לא על הפרק. אם לא היינו חושבים שניסו לא יכול להוציא את הקבוצה מהבוץ, לא היינו ממשיכים איתו. הקבוצה נראית לא טוב נקודה. אני לא בטוח ולא רק אני, גם השותפים שלנו, שאם נחליף את המאמן המצב יהיה טוב יותר, אנחנו רוצים לתת עוד צ'אנס לצוות המקצועי להמשיך לעבוד ואני מקווה שהדברים ישתפרו".


"לא בטוח שאם נחליף את המאמן המצב ישתפר". ניסו אביטן (מאור אלקסלסי)

האם הלחץ של האוהדים משפיע על עתידו של אביטן: "בסופו של דבר אני גם אוהד וליבי עם האוהדים ובצדק, הם קנו כמעט 9,000 מנויים ויש הרבה מאוד שזה כל עולמם, והם רואים קבוצה שנראית לא טוב וזה מאוד כואב להם. אבל שאתה עומד בראש המערכת אתה לוקח הרבה דברים בחשבון, אנחנו עדיין צריכים לתת עוד צ'אנס, לא יכול להיות שניסו אביטן היה מאמן העונה והוא לא מאמן טוב. יש מאמנים גדולים מאוד שבאים למקום אחר ולא מצליחים".

"הליגה לשמחתי עוד בתחילת הדרך, אנחנו בהתאם לתקציב שלנו, אנחנו לא עומדים בציפיות יש אכזבה בכל המערכת. אני מקווה מאוד שזה ישתפר. בסופו של דבר, אם המצב ימשיך כמו שזה נראה ככה יהיה שינוי, אין לי דד ליין, כדורגל זה דבר מאוד נזיל".

האכזבה מאינברום, בוזגלו ואלטמן: "זה לא פייר לשאול את השאלה היום, בדיעבד מאוד קל להעביר ביקורת. בזמן שהחתמנו את השחקנים האלה, כולם חשבו שיצליחו בהפועל תל אביב. אין כמעט שחקן כדורגל שלא עבר פציעה, אלטמן בסך הכל בן 25. בשנה הראשונה שלנו בהפועל תל אביב, הוא היה השחקן הכי משמעותי בקבוצה. היו עוד שתי קבוצות בכירות שרצו את אלטמן, אז בדיעבד קל לומר".


"עוד שתי קבוצות רצו את עומרי אלטמן בקיץ" (אריאל שלום)

כמה מאמנים התקשרו אלייך: "אלי לא התקשרו כי אני לא עונה, זה פרנסה שלהם, אני לא מסתכל על זה בצורה שלילית. כל אחד מחפש להתקדם, הכל בסדר".

עשיתם הרבה טעויות: "אני חושב שבסך הכל אנחנו עושים עבודה מאוד טובה בהפועל תל אביב, יש לנו מחלקת נוער לתפארת. זה שהקבוצה הבוגרת לא מצליחה זה לא אומר שהניהול לא נכון. העתיד של הפועל תל אביב מאוד ורוד".


"קובי רפואה לא נתן צ'אנס לעמנואל בואטנג" (אודי ציטיאט)

מי אחראי על הכישלון המקצועי: "קצת מרתיח אותי כל הזמן שעשו אותי מנהל מקצועי, אני אף פעם לא הייתי וגם לא אהיה. הקטע שלנו בשותפות שאנחנו אחראיים על הקבוצה הבוגרת. מי שהחליט את כל ההחלטות זה המאמן, זה משהו שצריך להבין. אני אבהיר פעם אחת ולתמיד, מעולם לא קבענו לאף אחד הרכב, אני אומר את דעתי לעיתים לא בכל שבוע. אם אני חושב ששחקן כמו בואטנג צריך לשחק, חובתי לומר זאת. קובי רפואה לא רצה לתת צ'אנס לבואטנג, אם יש מישהו שאנחנו כפינו עליו משהו, אז הוא משקר".

כל שחקן שעובר בהפועל תל אביב צריך לקבל את האישור של המאמן: "זה נכון בכל קבוצה, ואני עוד הפעם חוזר למכבי נתניה, גם סגל אמר שהוא קובע מי כן ומי לא. אנחנו לא מתערבים בשום דבר, אני בכלל לא תמיד יודע מי בסגל ומי בהרכב".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי