יונתן כהן חתם על חוזה חדש במכבי ת"א לחמש שנים

גלעד קצב, בן מנספורד, יונתן כהן, מיקי כהן
גלעד קצב, בן מנספורד, יונתן כהן, מיקי כהן | פרטי

אחד משחקני המפתח של איביץ' יישאר צהוב עד 2024 עבור 260 אלף יורו לעונה: "שמח לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי, התחנכתי ובו אני מרגיש בבית". מנספורד שיבח: "יש לו הרבה מה לתת". גם קנדיל האריך חוזה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שני) 0:2 את הפועל באר שבע במשחק חשוב והיום (שלישי) לאוהדים יש עוד סיבה לחייך: הקשר יונתן כהן בן ה-23 חתם על חוזה חדש במועדון לחמש שנים, שישאיר אותו בקבוצה עד תום עונת 2023/24. הקשר, שגדל במכבי וחזר לשורותיה בתחילת העונה שעברה, הפך לאחד השחקנים החשובים ביותר בפאזל של ולדימיר איביץ' ואף הגיע לנבחרת של אנדי הרצוג. בקצת יותר משנה במכבי הוא כבש 14 שערים ב-44 הופעות, כולל שער ענק בקמפיין האירופי הקצר.

לקשר היו לו עוד שנתיים וחצי בחוזה וכל נושא החוזה החדש החל לאחר שבקיץ מכבי קיבלה מספר הצעות מאירופה לגביו, אחת מהן מאוסטריה וינה (הגישה הצעה בגובה של קצת יותר ממיליון יורו) ועוד אחת מקבוצה בלגית, ולא הסכימה לשחררו.

בסביבתו של השחקן רצו לשדרג את שכרו ואמרו לראשי המועדון שאם לא ישוחרר לאירופה, לפחות ששכרו ישודרג ויבטיח את עתידו במכבי ת"א לשנים הבאות. גם בחוזה החדש כרגע אין סעיף יציאה מה שמאפשר למכבי מצידה לבקש עליו כל סכום שתרצה – ואכן שכרו של יונתן כהן שודרג מ-150 אלף יורו ל-260 אלף יורו לפני מענקים.

כהן הנרגש אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח לחתום על חוזה חדש במועדון בו גדלתי, התחנכתי ובו אני מרגיש בבית. עכשיו רק נותר לי להוכיח על המגרש שהאמון שהביעו בי מוצדק. יאללה מכבי".


יונתן כהן עם סוכנו גלעד קצב, מנספורד ואביו מיקי. חוזה לחמש שנים

המנכ"ל היוצא של המועדון, בן מנספורד, הוסיף: "אני מאושר שהייתי חלק מהמו"מ שהוביל להארכת חוזהו במכבי. מאז שחזר מהשאלה בתחילת העונה שעברה, יונתן הפגין נחישות להישאר ולהפוך לחלק משמעותי בסגל הקבוצה וזה בדיוק מה שהוא עשה. החוזה החדש עליו חתם היום מוכיח שהוא בא על שכרו וזה חשוב להמשך ההתפתחות שלו".

מנספורד הוסיף: "ליונתן יש עוד כל כך הרבה מה לתת למכבי ואני מקווה שזה יהיה רק הקפצה נוספת עבורו בדרך להפוך לשחקן שאנחנו מאמינים שהוא יהיה. אני רוצה להודות למיטש גולדהאר על המחויבות הבלתי פוסקת שלו להבטיח שהכשרונות המוצלחים ביותר שגדלו במועדון יישארו במכבי ולאחל ליונתן בהצלחה".

שחקן נוסף שזכה להארכת חוזה הוא המגן הימני מאור קנדיל שהצטרף גם הוא מבני יהודה בתחילת העונה שעברה. חוזהו המקורי היה אמור להסתיים בתום העונה הבאה וכעת חתם במועדון עד 2023. בעונת הבכורה בצהוב כבש שני שערים ב-22 הופעות וזכה באליפות ובגביע הטוטו. העונה רשם חמש הופעות.

מאור קנדיל. גם הוא האריך את חוזהו (אודי ציטיאט)

קנדיל אמר: "מהרגע הראשון שהצטרפתי למכבי הרגשתי כאן בבית. אני מאושר להאריך את החוזה במועדון. יש לי מערכת יחסים מיוחדת עם אוהדי מכבי – אני לא יכול לחכות כבר לחזור לכר הדשא ולשחק לעיניהם באצטדיון בלומפילד".

מנספורד: "מאז שהצטרף למכבי מאוד נהנינו מהנוכחות שלו במועדון. הבטחנו לו כי אם ימלא את חלקו במגרש – נעמוד בהבטחה לשקול מחדש את תנאיו. אני מצפה לראות אותו חוזר לשחק בהקדם ושידחוף קדימה את שחקני ההגנה. כל הכבוד לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי