מכבי נתניה כועסת על השיפוט בבלומפילד: "איפה האחידות?"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אריאל שלום

לאחר האירועים במשחק בבלומפילד, במועדון טוענים: "ויטור היה צריך לקבל שלושה אדומים לפני שהורחק. איך קהת הורחק על פחות מזה?". העדפה לא לסכן את זבידאת בטרנר: "ברור שהתחזיות נגדנו". הררה יעזוב בינואר?

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, מכבי נתניה תתארח ביום ראשון אצל הפועל באר שבע (20:10, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון טרנר במטרה להפתיע את הטוענת לכתר ובעיקר לקבל מעט אוויר לנשימה. "זה ברור שכל התחזיות הולכות נגדנו, אבל הראנו בשנה שעברה שאנחנו מסוגלים לנצח שם", אמרו בקבוצה. "דווקא בגלל שלא מצפים מאיתנו, אנחנו יכולים אולי להפתיע".

במועדון הביעו טענות קשות כלפי החלטות השיפוט במשחק האחרון נגד מ.ס אשדוד, בעיקר לאור חוסר האחידות במשחק של הפועל באר שבע מול מכבי תל אביב: "מיגל ויטור היה צריך לקבל שלושה אדומים לפני שהורחק. איפה האחידות בשיפוט? איך רועי קהת הורחק על פחות מזה?", תהה גורם במועדון.

המגן מוחמד זבידאת שפרק את הכתף וניסה לחזור להתאמן, עדיין לא הצליח לעשות זאת ולמרות שהבהיר כי ברצונו לשחק, בקבוצה לא רוצים לסכנו והוא ככל הנראה לא יהיה בסגל למשחק החשוב. מי שעוד לא ישחק ככל הנראה הוא המגן הספרדי בורחה הררה שבכל מקרה לא צפוי להמשיך בקבוצה כאשר הודעה בנושא כבר נמסרה לסוכניו אשר התבקשו למצוא לו קבוצה חדשה.

היום (רביעי) יערכו היהלומים משחק אימון מול קבוצת הנוער, בדומה למשחק שנערך בשבוע שעבר והסתיים בתוצאה 1:3, כאשר צוות המאמנים צפוי לנסות ולתרגל את ההרכב המסתמן למשחק בטרנר.

מוחמד זבידאת. לא צפוי להיות בסגל לבאר שבע (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי