שחקנים בבית"ר על השריקות לבניון: "זה המסר לדור העתיד?"

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

בירושלים התייחסו לשריקות נגד המנהל המקצועי במשחק השלום: "לא יודעים לכבד שחקני עבר. הוא גדול הכדורגלנים". כשירות איינבינדר תתברר רק בחמישי, קריאף בכוננות. פלומיין יקבל הזדמנות באחד משני המשחקים הבאים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"הקהל בישראל לא יודע לכבד שחקני עבר. השריקות לבניון הן דבר מכוער, אולי חלק מאוהדי חיפה שכחו, אבל הוא היה שותף להיסטוריה של המועדון". כך אמרו אמש (שלישי) שחקנים בבית"ר ירושלים בתגובה לשריקות הבוז של חלק מהאוהדים במשחק השלום לעברו של המנהל המקצועי יוסי בניון.

שחקני בית"ר ירושלים הביעו הזדהות עם קפטן נבחרת ישראל לשעבר והוסיפו: "בסופו של דבר, היו במשחק הזה ילדים קטנים, שהם דור העתיד שלנו. זה מה שהם צריכים ללמוד על גדול הכדורגלנים?". גורם בבית"ר אמר אתמול: "אנחנו לא אוהבים שמסמנים את הקהל שלנו, אז לא נצביע על קהל מסוים. בניון צריך לקבל את הכבוד שמגיע לו בכל מגרש בישראל". דברים אלו הם כמובן בנוסף לגיבוי לו זכה בניון גם מכוכבים כמו ערן זהבי, מי שעבר אירוע דומה ב"סמי עופר" ומכיר היטב את התחושות.

במקביל, רוני לוי ערך היום אסיפת וידאו שעסקה בהפועל כפר סבא לקראת המשחק הקרוב (שבת, החל מ-19:35 בספורט4). "אני מבקש להיות יותר חדים במהלך המשחק מבחינת קבלת ההחלטות", אמר המאמן לשחקניו. עידן ורד ודן איינבינדר נעדרו וכשירותו של האחרון תתברר רק מחר. אופיר קריאף ערך בינתיים עוד אימון מלא וייתכן שהוא זה שיפתח בהרכב אם איינבינדר לא יחלים.

לוי נוטה להישאר עם ההרכב הקיים כך שאנטואן קונטה ימשיך בעמדת המגן. פרדי פלומיין שעשוי לעזוב בינואר אם לא יקבל יותר דקות, אמר אתמול לחבריו בקבוצה כי הוא רוצה להישאר ולהילחם על מקומו. ההיעדרות של גדי קינדה מהמשחק מול מכבי חיפה, ואולי גם של איינבינדר המשחק הקרוב, אמורה להוביל לכך שיקבל מלוי הזדמנות נוספת, בהרכב או כמחליף. אגב, היום נערך שזרוע במגרש האימונים והאימון עבר למגרש הסמוך בבית וגן.


פלומיין ואיינבינדר. הצרפתי צפוי לחזור לכר הדשא (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי