גיא לוזון: "עם החבר'ה שיש פה, אני לא חושש מאף קבוצה"

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי פ"ת תקווה אחרי ה-1:3 על אום אל פאחם: "מבחן התוצאה הוא הדבר הכי חשוב בחיים". הגרלת הגביע שסידרה לו את ק"ש: "המטרה היחידה היא לעבור שלב". וגם: משחק העונה מול קטמון במחזור הבא

(גודל טקסט)
התקופה הנפלאה של מכבי פתח תקווה נמשכה הערב (שישי) עם ניצחון ליגה שמיני ברציפות, הפעם 1:3 על הפועל אום אל פאחם במשחק חם שנערך באצטדיון המושבה במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית. ניב סרדל עצמי (27), דור חוגי (68) ואבנדרו ברנדאו (88) כבשו לזכות מוליכת הטבלה, דובב גבאי רק צימק בפנדל מפוקפק (83) עבור המפסידה.


על הניצחון העיבה מעט הרחקתו של איציק לוזון, אחד מאנשי הצוות הניהולי של מכבי פתח תקווה, שמחה על החלטתו של השופט שהעניק להפועל אום אל פאחם פנדל גבולי לאחר ספק הכשלה של השוער יוסי גינצבורג.


"מבחן התוצאה הוא הדבר הכי חשוב בחיים", סיכם מאמן מכבי פתח תקווה גיא לוזון. "כבשנו שלושה שערים והיינו יכולים להבקיע עוד. שיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה שבאה במומנטום פנטסטי עם קהל תומך, כך שאני שמח שידענו להתעלות אחרי מאמץ לא פשוט במשחק הגביע ביום שלישי".



מכוון גבוה. גיא לוזון (אודי ציטיאט)


הפנדל שקיבלה אום אל פאחם: "לדעתי השיפוט היה טעון שיפור, אבל אני מקווה שזה ישתפר בפעם הבאה". רצף הניצחונות: "אני לא מסכם את הליגה במחזור ה-11. תפקידנו להמשיך להשתפר ולנתק את מה שהיה בעבר. להמשיך קדימה ולבוא במלוא המרץ למשחק הבא".


על המשחק במחזור הבא נגד קטמון, לה שבעה ניצחונות ליגה רצופים: "זה משחק קשה עבור שתי הקבוצות. אנחנו פחות מסתכלים על היריבה ויותר מתרכזים בעצמנו".


הגרלת הגביע שסידרה לקבוצתו מפגש לא פשוט עם קריית שמונה: "המטרה היחידה היא לנצח ולעבור שלב. כדי לפנטז ללכת גבוה צריך לנצח. עם החבר'ה האלה אני לא חושש מאף קבוצה".




דוהרים לליגת העל. שחקני מכבי פתח תקווה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי