לפני השער שכבש: בניון ביקש, אדרי הסכים לעבור לירושלים

שלום אדרי
שלום אדרי | דני מרון

בבית"ר זוקפים את השינוי שחל בחלוץ למעבר מנתניה לבירה. שחקנים: "ניצחון בחיפה אפשרי, צריך להאמין". קריאף יחזור בהדרגה. פלומיין, שבספק למשחק, יעזוב בינואר? וגם: הקבוצה לא תעמוד לדון על פריצת הפעוט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תחזור מחר (שלישי) לאימונים לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא, אבל בזמן שהשחקנים נהנים מחופשה קצרה של יומיים, המאמן רוני לוי כבר עם לא מעט התלבטויות לקראת המפגש המסקרן.

גדי קינדה מוצהב, ומי שהיה אמור למלא את מקומו, פרדי פלומיין, פצוע. יחד עם זאת, נראה כי היכולת של שלומי אדרי והעובדה שהמשיך להילחם על מקומו ברוטציה בתקופה האחרונה, למרות שלא זכה לקרדיט רחב, מצאה חן בעיני המאמן שעשוי לתת לו לפתוח בהרכב. כפי שפורסם בספורט1 בימים האחרונים, פרדי פלומיין מבוקש במכבי נתניה. עדיין לא נעשתה פניה רשמית, אך השחקן ששמע כי מגששים בסביבתו הבהיר כי אם יהיה חלק מהרוטציה, הוא מעדיף להישאר בבית"ר.

לפני מספר ימים, מספרים בבית"ר, אדרי שוחח עם המנהל המקצועי יוסי בניון לאחר שבבית"ר בדקו איתו אפשרות שיעבור מנתניה לירושלים. אדרי עבר לדירה בשכונת ארנונה, וכך נמנעת ממנו נסיעה ארוכה. "אין ספק שזאת תרומה גדולה ליכולת ולמצב הרוח של השחקן", אמרו במועדון. "המעבר לירושלים רק יעשה לו טוב. בניון הבהיר לסוכנו מהרגע הראשון שהמעבר חשוב, הוא צדק", אמרו בסביבתו של השחקן.


אדרי. "תרומה גדולה ליכולתו" (דני מרון)

רוני לוי יקיים אסיפה קצרה על המשחק האחרון. שחקנים בבית"ר אמרו אתמול כי "יש לנו הזדמנות טובה להוכיח לליגה שאנחנו פאקטור משמעותי בצמרת. ניצחון בחיפה אפשרי, צריך להאמין בעצמנו. כמובן שהחיסרון של גדי (קינדה) ישפיע, אבל יש לנו סגל מספיק טוב כדי להתגבר על כך".

אופיר קריאף עדיין לא כשיר ובספק למשחק. במועדון מעדיפים להמתין שיחזור ללא סיכון ולכן הצוות המקצועי ימתין לחוות דעת נוספת של הצוות הרפואי לקראת סוף השבוע.

בנושא אחר, בצהריים פורסם דו"ח השופט מהמשחק נגד הפועל כפר סבא, כאשר פרץ פעוט למגרש בדקה השמינית וגרם להפסקתו לזמן מה. הוחלט שלא להעמיד את הקבוצה לדין בשל "גילו הצעיר של הפעוט ונסיבותיו האישיות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי