חיים: "חדרה נמצאת בזכות איפה שהיא נמצאת, נערכים למשחק קשה"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפר סבא רוצה לקטוע את רצף ההפסדים מול הקבוצה של גוטמן: "נמשיך לשחק כדורגל טוב, בניסיון לקחת את כל הנקודות. היריבה מאומנת ועקשנית מאוד". סולומון ואטנדה בחוץ, קופי בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

לאחר שלושה הפסדים רצופים בליגה ואכזבה גדולה, הפועל כפר סבא תנסה לחזור למסלול הניצחונות ביום ראשון הקרוב, כשתארח את הפועל חדרה במסגרת המחזור העשירי בליגת העל באצטדיון המושבה.

למאמן אופיר חיים יש מספר לא קטן של כאבי ראש לקראת המפגש מול אורי גוטמן וקבוצתו – כפי שפרסמנו, הבלם סודיק אטנדה סובל מקרע במפשעה וייעדר בוודאות מההתמודדות, והוא מצטרף לאביב סולומון שנמצא בספק, כמו גם החלוץ בן מיזן. לירוי צעירי נעדר אתמול (חמישי) מאימון הקבוצה בעקבות התקררות, אך בכפ"ס מאמינים שיהיה כשיר.

מנגד, המגן טום שלח חזר לאימוני הקבוצה אמש לאחר שחווה כאבים במפשעה וצפוי להיכלל בסגל למשחק. לאחר ששב מהרחקה, גרשון קופי עתיד לקבל את חולצת ההרכב מחיים, כשג'ניה ברקמן ונירו רוטשטיין אמורים לתפוס את מקומם של אטנדה וסולומון.

קופי. חוזר להרכב של כפר סבא (דני מרון)
קופי. חוזר להרכב של כפר סבא (דני מרון)

"הפועל חדרה יריבה קשוחה מאוד, עקשנית ומאומנת" סיפר המאמן אופיר חיים לקראת המשחק. "אנחנו נערכים למשחק קשה מאוד. חדרה נמצאת היכן שהיא נמצאת בטבלה בצדק. אנחנו נמשיך לשחק כדורגל טוב, בניסיון לקחת את כל הנקודות. אנחנו מגיעים חדורי אמונה לכל משחק על מנת לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי