בלבול התייחס לפער ממכבי תל אביב וחשף את סוד ההצלחה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה אחרי המהפך מול בית"ר: "שמח שהחילוף של מקסים הצליח". מירוץ האליפות: "הטבלה עדיין לא רלוונטית". וגם: מה הוביל לשינוי ואי שיתופם של ירדן שועה ומוחמד עוואד. חזיזה: "יכול להכריע משחק בפועלה

(גודל טקסט)

אחרי שנים ארוכות ללא תכלית, עושה רושם שמכבי חיפה פיתחה אופי של קבוצה מנצחת. הערב (שני) הירוקים חזרו בפעם השנייה ברציפות מפיגור, הפעם ל-1:3 על בית"ר ירושלים בסמי עופר ודאגו שמרקו בלבלו ייצא לפגרת הנבחרות כשהפער מהמוליכה ממכבי תל אביב הוא רק שלוש נקודות. שלומי אזולאי העלה את האורחת ליתרון (18) ורשם החמצת ענק במצב של 1:1, דולב חזיזה (49), ניקיטה רוקאביצה (80) וצ'רון שרי (98, פנדל) הפכו ונתנו את האות לחגיגות ענק שלא נראו בכרמל זמן רב.

המאמן המאושר מרקו בלבול סיכם: "אני שמח שהחילוף של מקסים פלקושצ'נקו הצליח לי. לא היינו מספיק טובים בחצי הראשון, הייתי רוצה לראות יותר את מכבי חיפה של החצי השני. ניצחנו קבוצה מאוד חזקה ואני חושב שעשינו את זה בצדק, הגיע לנו. אני מסכים שיש הבדל בין המחציות, יש פה קבוצה חדשה וצעירה עם המון לחץ והרבה ציפיות. נעבוד על פתיחת המשחק שלנו שהיא בהרבה מקרים פחות טובה. בחצי השני אנחנו יותר משוחררים ומשחקים הרבה יותר טוב".

האם שינוי המערך הוביל לשינוי: "לאורך כל התקופה אמרתי שנשחק בשתי שיטות, אבל מה שחשוב זה הסגנון ההתקפי של מכבי חיפה. הקבוצה באה לכל משחק במטרה לנצח. גם מול הפועל ת"א וגם היום חזרנו מפיגור לניצחון. הקהל תמך בנו והחזרנו לו עם מחצית שניה מצוינת. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר, אך יש גם דברים טובים שניקח איתנו להמשיך הדרך".


שחקני מכבי חיפה חוגגים מהפך נוסף (מאור אלקסלסי)

מאבק האליפות מול מכבי תל אביב: "שלוש נקודות הפרש? אני פחות מסתכל על הטבלה, בטח לא חודש בנובמבר. אני מסתכל עליה, כמובן, אבל עכשיו היא קצת פחות רלוונטית עבורי. חשוב לתקן את מה שהיה בחצי הראשון ונצטרך להשתפר ולהתפתח. לא אהבתי את משחק ההגנה שלנו בפתיחת המשחק, היינו יכולים לספוג עוד שערים במתפרצות".

שחקני הרכש: "כמו שאמרתי לאורך כך הדרך, אנחנו בנויים על תשתית של חבר'ה צעירים. אני שמח שהרכש השתלב מצוין. זו לא קלישאה, חדר ההלבשה פה חזק מאוד ואני חושב שזה השינוי. אני תמיד מחפש לעשות את הטוב ביותר עבור מכבי חיפה. לפעמים גם לי זה לא מצליח, אני שמח שכרגע כן. לא נצא בהצהרות, נחשוב ממשחק למשחק ונישאר צנועים. אני שמח שהקהל מאושר, זו התשובה הכי טובה".

על ירדן שועה ומוחמד עוואד: "יש לי כאב ראש בריא. הסגל שלי הוא באמת טוב ועל כל תפקיד יש מתחרים. השיקול להכניס את מקסים היה להוסיף עוצמות לקישור בגלל העייפות של יובל ונטע. הוא יודע להבקיע ולבוא מקו שני, אני שמח שגם הוא וגם רז מאיר נכנסו היטב. החילופים הוכיחו את עצמם".

 

 כאב ראש בריא. מרקו בלבול (מאור אלקסלסי) 


אחד מגיבורי הניצחון דולב חזיזה אמר: "אין לי כל כך הסבר למה במחצית השנייה אנחנו דוחפים יותר קדימה, אבל אנחנו נראים יותר טוב. במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. שמח שניצחנו, בטח לפני פגרה ארוכה. עכשיו צריכים לחשוב מה הלאה, יש לנו משחק נגד חדרה בעוד שלושה שבועות".


היכולת הטובה לאחרונה: "אני שמח שאני על המגרש. יש לנו הרבה כישרון בהתקפה, גם אני, גם שרי ורוקאביצה, אני מרגיש שעם כל כדור שאני מקבל אני יכול לעשות פעולה שתכריע את המשחק. אני מקווה שזה מה שיהיה".


השבחים למאמן: "זה מגיע לבלבול חד משמעית, אני שמח שזה קורה שמשבחים אותו כי מגיע לו". נבחרת ישראל: "להיות בנבחרת ישראל זה כבוד גדול עבורי, אני מקווה באמת שתהיה לי הזדמנות להוכיח את עצמי".



מרוצה מהחצי השני של מכבי חיפה. דולב חזיזה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי