בן זקן לא ייפטר את רוני אוואט, גורם: "אנחנו לא טובים"

רוני אוואט, משה אוחיון
רוני אוואט, משה אוחיון | אריאל שלום

אשדוד סוערת לאחר ההפסד לבני יהודה. האוהדים דרשו לראות במקומו את עוזרו משה אוחיון אלא שהבעלים לא יבצע שינויים. המאמן: "זו תקופה קשה אך נצא לימים טובים יותר. מותר לקהל למחות". וגם: מדוע דין דוד לא שותף

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סוערת לאחר ההפסד אתמול (ראשון) 2:0 לבני יהודה באצטדיון בלומפילד. אשדוד, שפתחה את העונה עם ציפיות גבוהות לאור סגל השחקנים שנבנה בקיץ, מתקרבת לתחתית ומחאת האוהדים נגד המאמן רוני אוואט תופסת תאוצה. כבר לפני שבועיים, לאחר הניצחון 2:4 על מכבי נתניה וכן בשבוע שעבר במהלך התיקו 2:2 נגד סקציה נס ציונה, האוהדים דרשו מהמאמן אוואט להתפטר ואתמול נאספו בסיום המשחק עשרות אוהדים שקראו בשמו של עוזרו משה אוחיון לקבל את התפקיד.

גורם במועדון התייחס לעניין: "נכון לעכשיו רוני אוואט לא יתפטר מיוזמתו וגם הבעלים ג'קי בן זקן לא מתכוון לפטרו. בתחילת העונה האמנו שנהיה קבוצה ראויה לפלייאוף העליון ועכשיו אנחנו פשוט לא ראויים להיות שם על פי היכולת". רק נזכיר כי אוחיון אינו יכול בשום אופן לשמש כמאמן ראשי בשל היעדר תעודת אימון פרו מטעם ההתאחדות לכדורגל.

רוני אוואט אמר: "אנחנו בימים הקשים האלה בכדורגל, וכפי שידענו לא להגזים ולאבד פרופורציה בתחילת העונה, צריך עכשיו להתעשת ולאסוף את עצמנו בפגרה כדי לחזור להיות אשדוד של תחילת העונה". כשנשאל על מחאת האוהדים נגדו אמר: "זכותם של האוהדים להביע את דעתם. אותן הקריאות נגדי היו גם כשניצחנו את מכבי נתניה. אני ומשה אוחיון עובדים בנאמנות גדולה והאוהדים זוכרים לאוחיון את העונה שעברה בה השאיר את אשדוד בליגת העל. אנחנו נישאר יחד כצוות ונצא לימים טובים יותר". 


רוני אוואט. "נצא לימים טובים יותר" (אריאל שלום)

על אי שיתופו של החלוץ דין דוד: "הוא היה פחות מחויב בהתנהלותו באימונים ולכן לא יכול להיות סופר מחויב למשחק נגד בני יהודה. אני מקווה שלאחר הפגרה יחזור להיות אותו שחקן מוכן לנו". במהלך האימון המסכם ביום שבת המאמן אף הוציא אותו מהאימון בשל התנהלותו הלקויה.

על המשך עתידו כמאמן: "בכדורגל הישראלי יש לקבוצות בעל בעית שקובע ויש לי ביטחון עצמי להמשיך. אני משוכנע שאשדוד תחזור להיות אותה קבוצה כמו בפתיחת העונה. לא הפכתי למאמן פחות טוב וברור שגם לניסיון יש מחיר. אני בטוח בעצמי להמשיך אחרי היום הקשה הזה (אתמול) בו יכולנו להפסיד בתוצאה גבוהה ולא נענשנו רק בשל ימשחק מעולה של השוער רועי משפתי.

לאחר הפגרה תפגוש מ.ס אשדוד את הפועל כפר סבא למשחק חשוב מאוד עבורה לעיני הקהל הביתי. שני הפצועים, בלם דודי תירם והקשר ליאונרד אווסו, יעברו בדיקות ובכל מקרה הם צפויים להיות כשירים למשחק בעוד כשלושה שבועות.

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים. מתקרבים לתחתית (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי