בכיר בהפועל ת"א: "יש לנו משחקים קשים, נראה איך נגיע לינואר"

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | מאור אלקסלסי

שחקנים בקבוצה מתרגשים לקראת המשחקים נגד בית"ר ירושלים ומכבי ת"א לאחר הפגרה. ניסיון להכשיר את בואטנג, ספירובסקי ולקס. במועדון הודו שיבחנו שינויים בינואר. ברביעי תפגוש הקבוצה את כפר שלם למשחק אימון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות בחיוך לאחר הניצחון 0:1 במשחק החוץ בעירוני קריית שמונה. הניצחון הכניס אופטימיות בקבוצה ובמועדון מאמינים שעד לפתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר, הפועל תהיה בתמונת הפלייאוף העליון. למרות הפגרה בארוכה, השחקנים כבר החלו לשוחח בינם לבין עצמם על צמד המשחקים המאתגר תוך ארבעה ימים, נגד בית"ר ירושלים ומכבי ת"א.

גורם במועדון: "מובן לנו שמדובר בשתי קבוצות חזקות שהציבו סגל איכותי מאוד, והתקציב שלנו רחוק מאוד מזה של השתיים. אבל אנחנו נרצה להמשיך לבצע את ההתקדמות שלנו". בשנה שעברה, יש לציין, קטעו האדומים רצף של ארבע עונות ללא ניצחון נגד הקבוצה מהבירה, והיו גם הקבוצה היחידה שהצליחה לא להפסיד לאלופה מכבי תל אביב בשני המפגשים.

האדומים ימשיכו להתאמן עד יום רביעי כשיפגשו למשחק אימון את כפר שלם מליגה א', שאחריו ייצאו השחקנים לחופשה בת שבוע, גם לאור כמות השחקנים הנמצאים בסגל הנבחרות השונות, הנבחרת הבוגרת והנבחרת הצעירה. בקבוצה ינסו להכשיר את עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי וניר לקס הפצועים. כמו כן, בקבוצה אמורים לסגור מחנה אימונים בן ארבעה ימים מחוץ למתחם חודרוב.


שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מחכים למשחקים נגד מכבי ובית"ר (מאור אלקסלסי)

החלוץ הניגרי מייקל אולהה השוהה בחופשה אצל משפחתו בניגריה, אמור להגיע לישראל לקראת סוף השבוע הבא ולהתחיל באימונים עם הקבוצה במטרה שיוכל לשדרג את משחק ההתקפה שלה. האדומים קיוו לראותו כבר בתחילת העונה אלא שלאחר שקבוצתו בוויטנאם הערימה קשיים הוא יחל לשחק רשמית רק בינואר.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי