דיווח ביוון: ולדימיר איביץ' מועמד לאימון א.א.ק אתונה

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אריאל שלום

בתקשורת היוונית נטען כי הקבוצה מהבירה בודקת את האפשרות לצרף את מאמן מכבי ת"א ומאמינה כי נוכחות אחיו איליה, שמשמש כמנהל המקצועי, והעובדה שלבש את מדיה כשחקן, יגרמו לסרבי לשקול זאת לחיוב

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב ממשיכה לשלוט בכדורגל הישראלי תחת שרביטו של ולדימיר איביץ' ונותרה כקבוצה היחידה בליגת העל שטרם רשמה הפסד או ספגה שער בעונה הנוכחית, המאמן הסרבי הוזכר פעם נוספת כמועמד לקבוצה אחרת באירופה. לפי דיווח שעלה אתמול (רביעי) ביוון, א.א.ק אתונה בוחנת את האפשרות להפוך את איביץ' למאמן הבא שלה.

הקבוצה מבירת יוון פיטרה את מיגל קרדוסו הפורטוגלי בסוף חודש אוגוסט האחרון ובחרה שלא למנות לו מחליף על הקווים ולהמשיך עם ניקוס קוסטנוגלו באופן זמני, אבל בדיווח נטען כי הופעותיה האחרונות של הקבוצה מעוררות דאגה בקרב הנהלת המועדון, שלא בטוחה ביכולת של קוסטנוגלו לנווט את הספינה ולכן העלתה מספר שמות כאופציות להחלפתו.

אחיו של מאמן מכבי תל אביב, איליה איביץ', משמש כמנהל המקצועי של א.א.ק ולכן, באופן טבעי, אחד השמות שעלו הוא זה של האיש שמדריך את הצהובים וזוכה להערכה רבה לאור העבודה הטובה שעשה כמאמן פאוק סלוניקי, שאותה הוביל לזכייה בגביע היווני ב-2017. "הכל מצביע על כך שאיביץ' יעזוב את מכבי תל אביב בקיץ", נכתב ביוון, שם מאמינים כי הנוכחות של אחיו והעובדה שלבש את החולצה של א.א.ק בימיו כשחקן פעיל, עשויות להביא אותו לשקול לחיוב את האפשרות לחזור למועדון.


איביץ'. יאחד כוחות עם אחיו באתונה? (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי