גולאן ישוב לאימוני הפועל חיפה, שמקווה להכשירו לנתניה

ניקולה גולאן
ניקולה גולאן | מאור אלקסלסי

הבלם הסרבי יחזור להתאמן יחד עם חבריו בקבוצה של חיים סילבס, אחרי שהיה חסר בהפסד למכבי תל אביב. במועדון מחכים להחלטת אלמוג בוזגלו בנוגע לפציעה בכתפו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תחזור היום (שני) לאימונים לאחר שלושה ימי מנוחה ותתחיל בהכנות ראשוניות לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה. בקבוצה מקווים להכשיר עד אז את כל השחקנים הפצועים, ביניהם הבלם ניקולה גולאן, שישוב היום להתאמן. הסרבי, שהתאקלם חברתית ומקצועית והיה חלק משלישיית הגנה לצדם של ניסו קפילוטו ובן והבה, היה חסר לקבוצה בהפסד האחרון למכבי תל אביב. גם נס זמיר צפוי לחזור לאימונים ואילו גילי ורמוט, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, ימשיך להיעדר.

מעבר לכך, כפי שפורסם בסוף השבוע שעבר, בחיפה מחכים להחלטה של אלמוג בוזגלו לגבי הפציעה החוזרת בכתפו, כאשר בקבוצה מעוניינים שהשחקן יעבור את ניתוח באופן מיידי בעוד השחקן עצמו מתעכב עם ההכרעה בעניין, מהחשש כי תקופת ההחלמה תהיה ארוכה. "אנחנו מאוד מעריכים את אלמוג ונותנים לו להחליט", אמרו בחיפה.

מי שלא נמצאים עם הקבוצה הם השוער הבוסני יסמין בוריץ', שיהיה בסגל הערב במשחק נבחרתו נגד נבחרת ליכטנשטיין, והחלוץ אמרי וולשמן שישחק עם נבחרת גויאנה במשחק שלה הלילה (בין שני לשלישי) מול נבחרת ג'מייקה. הפועל חיפה תערוך ביום חמישי משחק אימון נגד בני סכנין.


אלמוג בוזגלו. הפועל חיפה מחכה להחלטה שלו (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי