בהפועל חיפה חוששים מפציעתו של בוריץ' שייבדק ברביעי

יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

השוער הבוסני נפצע בזרת בכף ידו באימון נבחרתו וכבר עדכן את סילבס. יעבור צילום. במועדון מקווים שמדובר בפגיעה לא רצינית, קדוש כבר בכוננות לקראת נתניה. בכרמל מחכים לחזרתם של משפתי, ורמוט וזמיר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

חשש גדול בהפועל חיפה סביב הפציעה של השוער הבוסני, יסמין בוריץ. השוער נפצע בזרת בכף ידו באימון המסכם של נבחרת בוסניה לקראת המשחק אתמול מול נבחרת ליכטנשטיין. בוריץ שוחח עם המאמן חיים סילבס ועדכן אותו על הפציעה, שחומרתה תתברר בימים הקרובים. מחר (רביעי) יחזור בוריץ לישראל ויעבור צילום ובדיקות מקיפות על יד הצוות הרפואי של המועדון כאשר בחיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה קשה.

"על פי מה שבוריץ אמר לא מדובר בפציעה חמורה אבל נהיה חכמים לקראת סוף השבוע", אמרו בהפועל חיפה. אם בוריץ לא יהיה כשיר למשחק הקרוב נגד מכבי נתניה, לאחר פגרת השיזרוע, אז רן קדוש יקבל את ההזדמנות. כזכור, הפועל חיפה הפסידה 3:0 למכבי ת"א לפני הפגרה מה שקטע רצף של שני ניצחונות.

מעבר לכך, בכרמל מקווים כי גם שאר השחקנים הפצועים יחזרו לכשירות לאחר הפגרה כמו הבלם גיא משפתי והקשרים גילי ורמוט ונס זמיר. הקשר אלמוג בוזגלו יחליט עד סוף השבוע אם לעבור ניתוח בכתפו או להמתין עם הניתוח עד סוף העונה.


יסמין בוריץ'. בהפועל חיפה חוששים (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי