בוזגלו סובל ממחלת הנשיקה: "עברתי דברים מסובכים יותר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר נפגש הבוקר עם מומחה למחלות זיהומיות והתבשר כי הבדיקות הראו שהוא סובל מהמחלה שתשבית אותו לכל הפחות עד חודש ינואר 2020: "למעלה מחודשיים ניסיתי להבין מה עובר עליי, לא היית אני"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר הפרסום בספורט1 על ההערכה הראשונית של הרופאים כי מאור בוזגלו, קשר הפועל תל אביב שהתלונן על כאבי ראש בחודשים האחרונים סובל ממחלת הנשיקה, הבוקר (רביעי) vut נפגש עם פרופסור אייל לשם, מומחה למחלות זיהומיות מבית החולים שיבא, ולאחר מספר בדיקות שערך נמצא כי הוא אכן סובל מהמחלה.

מועד חזרת בוזגלו למגרשים לא ידוע בשלב זה, אולם כבר עתה מבינים במועדון שמעבר למשחקי השבוע הקרוב נגד בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל חדרה, הוא ייעדר לכל אורך החודש הבא כך שיחמיץ בין השאר גם את משחק גביע המדינה נגד הפועל קטמון, בתקווה שישוב בינואר 20020.

"'מחלת הנשיקה' נשמע חמוד מדי, אבל מדובר בנגיף זיהומי שמגיע לטחול, כאבי תופת ותפקוד לקוי", כתב מאור בוזגלו באינסטגרם, "כבר למעלה מחודשיים שניסיתי להבין מה עובר עליי בזמן שאני מתאמן כרגיל, משקיע ונותן את כל כולי על המגרש ומחוצה לו. בזמן הזה, התמודדתי עם משהו פנימי, שהיום יש לו גם שם. אני מרגיש ויודע שזה לא אני, זו לא היכולת האמיתית שלי, זה לא אותו אדם שמח ואנרגטי. אנסה להימנע מהדרמטיות ואחרי תוצאות הבדיקות שאבחנו את המחלה, אנסה לחזור מהר מאוד למגרש, עברתי כבר דברים הרבה יותר מסובכים. תודה לכולם על כל איחולי ההחלמה והודעות התמיכה. לכם שם באולפן, השופטים, התליינים והדוקטורים הנכבדים, אני מאחל מכל הלב שלא תתמודדו עם שום דבר שדומה לזה".


קלינגר. יצטרך להסתדר ללא בוזגלו לכל הפחות בחודש הקרוב (מאור אלקסלסי)

מהפועל תל אביב נמסר: "הקשר התלונן על כאבי ראש חוזרים במהלך החודשיים האחרונים, כאשר בתחילת השבוע התגברה תחושת החולשה ועקב כך נשלח למספר בדיקות בעצתו של רופא הקבוצה ד"ר רן טיין, אשר אבחנתו הראשונית הייתה כי קיים חשש כי בוזגלו סובל ממחלת הנשיקה. אנו מאחלים למאור שיחלים במהרה ויחזור אלינו חזק ובריא".

השבוע סיימה הפועל תל אביב מחנה אימונים בווינגייט לקראת משחקיה ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים ושלושה ימים לאחר מכן נגד מכבי תל אביב, שני משחקי בית שהקבוצה של ניר קלינגר תנסה לעבור בשלום אחרי שיצאה לפגרת הנבחרות עם 0:1 בקריית שמונה. לאימונים חזר עמנואל בואטנג הגנאי שהתאושש מניתוח וגם שותף ב-1:3 על הפועל רמת השרון השבוע במחנה האימונים, אולם עומר דמארי ייעדר לפחות נגד בית"ר וכך גם ניר לקס. באשר למקדוני סטפן ספירובסקי, הוא ינסה לשוב מחר לאימונים והאדומים מקווים כי יהיה כשיר לקראת השבוע בו ייערכו שלושה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי