בוזגלו סובל מחולשה ומכאבי ראש, יעבור סדרת בדיקות

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר, שמוקדם יותר העביר את סרט הקפטן לאוראל דגני ולא נטל חלק במשחק האימון נגד הפועל רמת השרון (1:3), נמצא בספק למפגש נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. אלטמן, כנאנה ודוידה מחקו יתרון של אבוחצירה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב גברה הערב 1:3 על הפועל רמת השרון מהליגה הלאומית, בניסוי כלים שני של ניר קלינגר בפגרת הנבחרות והשזרוע אחרי הפסד 1:0 למכבי פתח תקווה בסוף השבוע, אך מי שלא נטל חלק במשחק הוא מאור בוזגלו.


מוקדם יותר היום בוזגלו ויתר על סרט הקפטן ששב לאוראל דגני, עומר דמארי יהיה סגנו והמשמעות היא שמאור בוזגלו ישמש כקפטן השלישי, אחרי שענד את הסרט תחת ניסו אביטן. הקשר כתב בפוסט באינסטגרם שמדובר בצעד מבורך ושהוא מקבל אותו בהבנה, אבל ללא כל קשר הוא עלול להיעדר בתקופה הקרובה.


בוזגלו הודיע לאחרונה לראשי הפועל תל אביב על חולשה וכאבי ראש מהם הוא סובל ובקבוצה הוחלט שהוא יעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים בניסיון לאבחן את הבעיה ממנה הוא סובל. בשלב זה הוא נמצא בספק גדול למשחק ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים והתקווה היא שיוכל לשוב במהרה לפעילות ולשחק לא רק נגד הצהובים שחורים, אלא גם בדרבי התל אביבי נגד מכבי שייערך שלושה ימים לאחר מכן.



בוזגלו. יעבור סדרת בדיקות בימים הקרובים (מאור אלקסלסי)


1:3 להפועל ת"א על רמת השרון בווינגייט
באשר למשחק האימון נגד רמת השרון הערב במכון וינגייט, בדקה ה-30 שמעון אבוחצירה כבש בנגיחה וקבע 0:1 במחצית לקבוצה מהליגה הלאומית, אבל עומרי אלטמן השווה בדקה ה-60 בכדור חופשי נהדר ואת היתרון הביא לאדומים עלי כנענה בנגיחה. את תוצאת הסיום קבע בדקה ה-85 החלוץ הצעיר אושר דוידה.


כאמור לעיל, דגני ענד כבר היום את סרט הקפטן שנלקח ממנו בתחילת העונה ועמנואל בואטנג שיחק לראשונה מאז הפציעה, בעוד ספירובסקי ישוב לאימונים לקראת סוף השבוע. על פי דרישת השופט דוד פוקסמן, כדי שלא יורחקו בכרטיס אדום, הוחלפו במהלך המשחק רז כהן, בן רייכרט ואור אוסטווינד.


הרכבים
הפועל תל אביב: יואב ג'ראפי, עידן כהן, איעד אבו עביד, אוראל דגני, מרווין פירסמן, שי אייזן, רז כהן, מוטי ברשצקי, אור אינברום, עומרי אלטמן, דמבה קמארה. כן שותפו: אריק ינקו, עבדי פראחת, אושר דוידה, רז שלמה, פרנסיס קיירמה, עמנואל בואטנג, עלי כנענה. עמית מאיר.


רמת השרון: סהר חסון, מעוז סמייה, דניאל כהן, יוגב לרמן, עידו רטה, בן רייכרט, דניאל שוורצנבויים, חיים איצרין, גל צרויה, רוי רונן, שמעון אבוחצירה.



בואטנג בחודש שעבר. חזר לשחק (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי