אופיר חיים לקראת המשחק נגד אשדוד: "הפגרה באה לנו בזמן"

אופיר חיים, לירוי צעירי
אופיר חיים, לירוי צעירי | תומר חבז

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, כפר סבא תנסה לקחת שלוש נקודות: "שבוע שיקבע הרבה להמשך הדרך, לא פשוט לקבוצה בישראל". צעירי: "אני נהנה להיות שוב בבמה המרכזית, עברתי לא מעט בכדורגל"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, הפועל כפר סבא תצא ביום שבת לאשדוד, למשחק שיהווה מבחן אופי לחניכים של אופיר חיים לקראת המשך הדרך במאבקי הליגה. הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן והקשר לירוי צעירי.

"אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן. היו לנו כמה פצועים שצריכים להתאושש", התייחס חיים למנוחה של שחקניו. "לא שיחקנו טוב במשחק האחרון, בניגוד לשאר המשחקים, וזה יכול לקרות. אנחנו עם כוחות מחודשים ונעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה".

השבוע יכלול שלושה משחקים: "אין ספק שאלו שלושה משחקים חשובים, שיקבעו הרבה להמשך הדרך. זה לא פשוט לקבוצת כדורגל בישראל, והסגל שלנו לא ארוך. אני מקווה שנוכל לעמוד בעומס וננסה לחלק את זה כמה שאפשר כדי להוציא תוצאות טובות".

אופיר חיים.
אופיר חיים. "לא נותנים כרגע מקום לחשוב על ינואר" (אודי ציטיאט)

חיזוק בינואר: "אנחנו כל הזמן חושבים על זה, אבל לא נותנים לזה מקום כרגע כי אנחנו מתרכזים רק במשחק הקרוב. אנחנו משחקים נגד קבוצת כדורגל טובה שמשחקת כדורגל התקפי".

על סולומון ואטנדה הפצועים: "אין ספק שאביב וסודיק שחקנים חשובים בקבוצה, אבל אף פעם לא תירצתי הפסד או תוצאה בחיסרון של שחקנים. כל מי שישחק יצטרך להוכיח שמקומו בהפועל כפר סבא".

הקשר לירוי צעירי הוסיף: "אני שלושה חודשים פה. אני מנסה לתרום כמה שיותר בקטע המקצועי והחברתי ולתרום לא מעט מהניסיון שלי. עברתי לא מעט בכדורגל. אנחנו צריכים להראות מה אנחנו שווים, ואני מקווה שאחרי השבוע הקרוב נסתכל רק למעלה".

לירוי צעירי.
לירוי צעירי. "מקווה שאחרי השבוע הקרוב נסתכל רק למעלה" (אודי ציטיאט)

התקופה הפחות טובה: "יש משחקים שכמו שאופיר אמר, האיכות בהם פחות טובה. זה מה שקרה מול חדרה. נגד הגדולות שיחקנו מעולה והיינו חייבים לצאת עם נקודות. נצטרך להביא נקודות".

החזרה לעניינים באופן אישי: "אני נהנה מכל רגע שאני משחק ושאני שוב בבמה המרכזית. אצטרך לתת יותר ויותר ולעשות עונה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי