הפועל חיפה נערכת למכבי נתניה: "מדובר באחד ממשחקי העונה שלנו"

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

הקבוצה מהכרמל יודעת כי היהלומים יתחרו איתה על המקום בפלייאוף העליון ונחושה לנצח בשבת (14:45, ישיר בספורט4). "הפער הוא רק שש נקודות, הפסד שלנו יכול לשנות את התמונה" סיפר גורם. בוזגלו בתמונת ההרכב

(גודל טקסט)

ליגת העל תחזור מחר (שבת) באופן רשמי מהפגרה כשהפועל חיפה תארח את מכבי נתניה (14:45, ישיר בספורט4) למשחק אותו הגדירו במועדון כ"צומת דרכים" לעונה הנוכחית, זאת מכיוון שקיימת ההבנה כי היהלומים יתחרו איתם על המקום בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.

"מדובר באחד ממשחקי העונה שלנו" סיפר גורם במועדון. "מכבי נתניה אמנם פתחה לא טוב, אך הפער בינינו הוא רק שש נקודות. הפסד שלנו יכול לשנות את התמונה. נצטרך להגיע דרוכים ביותר ולשחק בכל הכוח".

הבעלים יואב כץ, שביקר לפני מספר ימים את היכולת של קבוצתו בחריפות, ערך מספר שיחות אישיות עם שחקניו, וביקש מהם להציג את אותה מחויבות שראה בשני משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה, בהם היא ניצחה את הפועל תל אביב וקריית שמונה.

כץ. רוצה להיות מחויבות מהשחקנים (ערן לוף)
כץ. רוצה להיות מחויבות מהשחקנים (ערן לוף)

מבחינה מקצועית, בכרמל הביעו שביעות רצון מכך שרוב הפצועים חזרו לסגל, למעט גילי ורמוט שעתיד להיות כשיר בעוד כשבוע. בכל הקשור לאלמוג בוזגלו, שלאחרונה פורסם כי חזר למסגרת הקבוצה על אף שטרם עבר ניתוח בכתפו הפצועה, הרשים באימוני הקבוצה ולא מן הנמנע שיקבל את המקום ב-11 של חיים סילבס, שעשוי להרכיב במקומו את אמרי וולשמן, אם יחשוב כי בוזגלו לא כשיר.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, ג'וניור דה סילבה, לירן סרדל, גידי קאניוק, נס זמיר, עדן בן בסט ואלמוג בוזגלו (אמרי וולשמן).

אלמוג בוזגלו. עשוי לקבל מקום בהרכב (מאור אלקסלסי)
אלמוג בוזגלו. עשוי לקבל מקום בהרכב (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי