בני יהודה אופטימית לקראת הפועל באר שבע: "אפשר לחזור מטרנר עם נקודות"

יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר
יוסי אבוקסיס, מוחמד גאדיר | אודי ציטיאט

מחזיקת הגביע רוצה לחבר ניצחון שני ברציפות אצל הקבוצה הדרומית: "נהיה חייבים להיות מרוכזים בהגנה ובהתקפה. הכל אפשרי". לטובת אבוקסיס יעמוד סגל מלא, והוא עשוי לפתוח עם ארבעה שחקנים בהגנה

(גודל טקסט)

לאחר פגרת הנבחרות והשזרוע שעברו על ליגת על, בני יהודה תצא מחר (שבת) למשחק חוץ מהקשים ביותר העונה, כשתתארח אצל הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר. החבורה של יוסי אבוקסיס רוצה להמשיך את היכולת הטובה מהניצחון על מ.ס. אשדוד במחזור הקודם, אך יודעת כי הפעם האחרונה בה הצליחה לנצח בבירת הנגב הייתה אי שם בפתיחת עונת 2010/11.

ומנגד, בשתי העונות האחרונות בהן הכתומים הדרימו להתמודדות מול הקבוצה של ברק בכר, הצליחו גם לסיים ב-0:0 ולאל חזור להביתה בידיים, כשגם הפעם מאמינים בשורות מחזיקת הגביע כי המשימה אפשרית.

"צפוי לנו משחק קשה, אבל בהחלט אפשר לחזור מטרנר עם נקודות" סיפר אחד משחקני הקבוצה לקראת המשחק. "נצטרך להיות במיטבנו על כר הדשא, עם כמה שיותר ריכוז בהגנה ובהתקפה. אם נעמוד בכל זה, הכל אפשרי".

אבוקסיס. בקבוצתו מאמינים שאפשר לחזור מטרנר עם נקודות (מאור אלקסלסי)
אבוקסיס. בקבוצתו מאמינים שאפשר לחזור מטרנר עם נקודות (מאור אלקסלסי)

מבחינה מקצועית, למאמן אבוקסיס יעמוד סגל מלא, והוא צפוי להישאר עם אותו ההרכב שניצח את לפני כשלושה שבועות. בניגוד לרגיל, המאמן תרגל במהלך הפגרה מערך בו ארבעה שחקנים מרכיבים את החלק האחורי, כשדן מורי ואליסון דוס סנטוס צפויים לקבל את הקרדיט. עמית זנאטי ומוחמד גאדיר עתידים לפתוח ב-11 כצמד החלוצים.

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, מתן בלטקסה, איסמעילה סורו, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', דור כוכב, עמית זנטי, מוחמד גדיר


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי