צפו בתקציר: 0:0 מאכזב בין הפועל כפ"ס ומ.ס אשדוד

רועי גורדנה מאוכזב
רועי גורדנה מאוכזב | אודי ציטיאט

המארחת, ללא רוני אוואט שלא עמד על הקווים בשל הבעיות הרפואיות, החמיצה הזדמנות להתקרב לפלייאוף העליון. הקבוצה של אופיר חיים רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון על אף שהייתה מעט טובה יותר

(גודל טקסט)
שתי קבוצות שיצאו לפגרת הנבחרות בטעם מר מאוד הן מ.ס אשדוד והפועל כפר סבא. הקבוצה מעיר הנמל נכנעה 2:0 לבני יהודה בעוד העולה החדשה של אופיר חיים סיימה בתיקו מאופס נגד הפועל חדרה במשחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. המשחק הערב (שבת) היווה הזדמנות מצוינת עבורן לצאת לדרך חדשה אלא שהן נפרדו בתיקו מאופס ללא שערים בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים. רוני אוואט, כמובן, לא עמד על הקווים בשל המחלה ומשה אוחיון החליפו.

המשחק נפתח בעצלתיים כששתי הקבוצות התקשו לסכן את השער. האירוע הראשון הגיע בדקה ה-22 כאשר בנג'מין קוקו נכנס לשחק במקומו של בן מיזן שנפצע ונאלץ להתחלף. עומר פדידה מצד אחד ושגיב יחזקאל רשמו ניסיונות הבקעה לא מוצלחים, ואז, בדקה ה-44, יהב אפריאט היה יכול לקנות את עולמו אך רועי משפתי הגיב נפלא ושלח את הקבוצות להפסקה ללא שערים.


באשדוד לא אהבו את מה שראו ובפתיחת המחצית השנייה הכניס מוחמד כנעאן את יאקוב סילבסטר המאכזב. בדקה ה-57 המהלך כמעט התברר כחילוף מנצח כאשר שחקן ההתקפה של אשדוד עשה מהלך גדול וסחט הצלה יפה מאיתמר ישראלי. בין לבין, קוקו המחליף המשיך להיות פעלתן בשורות כפר סבא אך חבריו החמיצו הזדמנויות. 
בדקה ה-64 באשדוד הלכו על כל הקופה כאשר דין דוד החליף את רועי גורדנה.


סילבסטר. הוחלף כבר במחצית (לירון מולדובן) 


אז שערים לא היו אך מה שבהחלט יש לצמד המאמנים הוא לא מעט חומר למחשבה,, בטח כאשר לשתי הקבוצות מצפה משחק קשה מאוד במחזור אמצע השבוע: אשדוד תתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה ואילו הפועל כפר סבא תפגוש את הפועל באר שבע. 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי