בנתניה מרגישים שינוי: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה"

שחקני מכבי נתניה
שחקני מכבי נתניה | עומרי שטיין

היהלומים חיברו ניצחון שני רצוף. הקפטן אלמוג כהן נפגע בקרסול והוא בספק לק"ש: "אנחנו מתחילים להיראות כמו שציפו מאיתנו". הררה לא מוותר על חוזהו: נתניה תשתמש בו או תשלם את מלוא שכרו. וגם: בצ'יראיי וביתר

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אולי עוד מוקדם לקבוע, אבל מכבי נתניה הראתה אתמול (שבת) סימנים ראשונים של אותה קבוצה טובה מהעונה שעברה, שהעפילה לגמר גביע המדינה. היהלומים הצליחו לראשונה העונה לחבר שני ניצחונות רצופים, לאחר שגברו 1:3 בעשרה שחקנים על הפועל חיפה וקירבו עצמם מרחק של שלוש נקודות מהפלייאוף העליון. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל יש לנו שבוע קשה. התחלנו אותו בטעם טוב וצריך להמשיך את זה", אמרו במועדון.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה חזרה למערך היהלום שכל כך אפיין אותה ובאה על שכרה כשכבשה שני שערים בעשרה שחקנים. על המקהלה ניצח גבי קניקובסקי, שכבש את השער הראשון והיה מעורב בשער השני. "זה גבי שמצדיק זימון לנבחרת ישראל. צריך להסתכל גם על הפעולות ההגנתיות שעשה", פרגנו לו במועדון. "סוף סוף נראינו כמו קבוצה ונלחמנו עד הסוף. גם שיחקנו מצוין והראינו אופי", אמרו בסיום שחקנים בקבוצה.

שביעות רצון רבה הייתה מההופעה של כלל השחקנים, בעיקר מיכולתם של הקפטן אלמוג כהן, הקשר רועי קהת וגם פאטוס בצ'יראיי, שעלה מהספסל וכבש צמד. גם מחוליית ההגנה הייתה שביעות רצון ובעיקר מצמד המגנים כארם ג'אבר שהפגין משחק מלא ביטחון, ומהמגן השמאלי בן תורג'מן שרשם משחק טוב, בייחוד בחלק ההתקפי וביסס את מקומו בהרכב.


אלמוג כהן. סובל מפגיעה מכאיבה (עומרי שטיין)

הקפטן אלמוג כהן ספג חבלה קשה בקרסול, אך התעקש להמשיך למרות שסבל מדימום חמור ברגלו. כהן השתמש בקרח להורדת הנפיחות והוא יעבור טיפולים ברגלו כאשר במהלך היום יוכלו בנתניה לדעת אם יהיה כשיר למשחק ביום שלישי מול עירוני קריית שמונה.

"אני חושב שגם נגד רעננה היה לי משחק טוב. לפני רעננה הייתה לי שיחה עם סלובו והתחלנו להגדיר מה בדיוק רוצים ממני. אני שמח שהיכולת משתפרת ואני משחק במקום שאני רוצה לשחק בו. ייאמר לזכות סלובו שברגעים שלא הלך לנו, הוא חיבר את חדר ההלבשה. הייתי במצבים שמאמנים התרחקו משחקנים ברגעי משבר, אבל כאן התחברנו יותר. אנחנו מתחילים להיראות כמו שכולם רוצים. זו נתניה שהקהל שלה וסלובו רוצים לראות".

הפציעה: "לקחתי כדור נגד כאבים. הרגשתי כאב חד, אבל הניצחון מרפא כל כאב".

הביקורת כלפיו: "אני יחסית מנותק. נמצא בפינה שלי. אני מקצוען שבא ראשון לאימון והולך אחרון. אעשה הכל למען הקבוצה. אני שופט את עצמי בסוף השנה ולא אחרי שבוע או שבועיים. יש לי דרך ואמשיך בה".


קניקובסקי, אלמוג כהן ואביב אברהם חוגגים (עומרי שטיין)

ובאשר לבורחה הררה? לאחר שנתניה הודיעה לנציגיו כי על המגן הספרדי לחפש קבוצה, השחקן מסרב לקבל את הפיצוי שהוצע לה ומתבצר בעמדתו להישאר. "יש שתי אפשרויות לנתניה: או שהם ישתמשו בו או שהוא יישאר פה מיובש עד סוף העונה, יקבל שכר ולא יעזוב", אמרו בסביבתו תוך כדי כעס על סוכנו הספרדי שתומך בעמדתו.

הקשר הצעיר רוי קורין עבר השבוע בדיקת MRI בראשו זכר לחבלה שספג באחד ממשחקי הנוער בחודש שעבר, בדיקה אשר נמצאה תקינה ולאחריה נקבע כי הוא ייפגש עם נוירולוג לאישור החזרה לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי