"מעודד שלא ספגנו שער, מקווה שנמשיך ככה נגד מכבי חיפה"

שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים
שחקני מ.ס אשדוד מאוכזבים | אריאל שלום

אכזבה באשדוד מהתיקו נגד כפ"ס: "לאוהדים כואב ובצדק". החלטה בנוגע לעתידו של רוני אוואט תתקבל בהמשך בהמשך השבוע לאחר בדיקות רפואיות. במועדון מקווים להפתיע את חיפה ומבהירים: אין שינוי מתוכנן לינואר

(גודל טקסט)

במ.ס. אשדוד התאכזבו מאוד מהתיקו 0:0 באצטדיון הי"א נגד הפועל כפר סבא. הקבוצה מעיר הנמל לא השכילה לנצח בשלושת משחקי הליגה האחרונים, ובקבוצה מאמינים כי השינוי יגיע דווקא במשחק נגד מכבי חיפה, שייערך ביום רביעי בסמי עופר.

המאמן רוני אוואט צפה במשחק אמש מהיציע, ואפשר לעוזרו משה אוחיון להיות מקבל ההחלטות בניהול המשחק על הקווים. בשלב זה אוואט לא יעביר את האימונים בפועל אך יגיע אליהם ויקבל יחד עם עוזרו את ההחלטות המקצועיות. בהמשך השבוע, לאחר חוות דעת נוספת של רופאיו בנושא הקרדיולוגי והמשך הטיפול יוחלט אם, איך ומתי ישוב רוני אוואט להתנהלות רגילה.

במועדון אמרו לאחר התיקו: "אין שום שינוי מתוכנן לקראת ינואר. הפלייאוף העליון עדיין בטווח השגה. לאוהדים כואב ובצדק שאנחנו לא מצליחים לנצח בבית, וחשוב שהשחקנים יבינו את החשיבות של צבירת הנקודות". 


רוני אוואט. יעבור בדיקות רפואיות בהמשך השבוע (אריאל שלום)

משה אוחיון אמר לאחר המשחק: "אני ואוואט היינו בקשר יום יומי והתייעצנו הרבה לגבי ההכנה להפועל כפר סבא. היה כיף להיות על הקווים ובעתיד אני אהיה בנסיבות אחרות. רוני נתן לי את כל הגיבוי בלב שלם. לא הגענו למשחק היום ואני מעודד מהעובדה ששמרנו על רשת נקייה. קצב צבירת הנקודות טוב יותר במעט מהעונה שעברה".

החלפת גורדנה וסילבסטר: "זה לא היה המשחק הכי טוב של גורדנה. את סילבסטר החלפתי כי רציתי לשחק עם שני חלוצים, כל הסיבות מקצועיות".

המשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר: "חיפה נמצאת בכושר טוב והיא מאוד איכותית. אני מעודד שלא ספגנו שער נגד כפר סבא, אם נמשיך ככה נגד מכבי חיפה נוכל גם להבקיע".


אוחיון על גורדנה: "לא המשחק הכי טוב שלו" (אודי צטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי