בכפ"ס מרוצים מהמחוייבות: "אשדוד כמעט לא הגיעה לשער שלנו"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

העולה החדשה שוב לא ניצחה, אך משחק ההגנה השביע רצון. מתיחה בארבע ראשי למיזן, שצפוי לעבור צילום ולהיעדר מספר שבועות. סיכויים קלושים שאטנדה ישחק מול ב"ש. קופי: "להיות בלחץ יכול להיות טוב"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא קיוו מאוד לצאת אתמול (שבת) עם שלוש הנקודות במשחק בחוץ נגד מ.ס אשדוד, בתחילתו של שבוע הכולל שלושה משחקים, אך לא הצליחו לנצל מספר מועט של מצבים לכדי ניצחון. היה זה משחק רביעי רצוף ללא כיבוש לחבורה של אופיר חיים, שביום שלישי תארח את הפועל ב"ש החבולה (20:00, שידור ישיר בספורט4).

למרות האכזבה מהחלק ההתקפי, בקבוצה יצאו שבעי רצון ממשחק ההגנה, ומהציוות בין צמד הבלמים טל מכלוף וג'ניה ברקמן, כאשר הדגש היה על המחוייבות של השחקנים. "אשדוד מגיעה בבית להמון מצבים, ואתמול הם כמעט לא הגיעו לשער שלנו", סיפרו במועדון. "שלומי אזולאי, שהוא אחד השחקנים הכי מסוכנים בליגה, כמעט ולא היה קיים".

"זה הכדורגל. לפעמים אתה לא מנצח חמישה משחקים. צריכים לקחת את הדברים הטובים מהמשחק, והשערים יבואו", סיכם הקשר גרשון קופי בסיום.

שחקני הפועל כפר סבא.
שחקני הפועל כפר סבא. "אם החלוצים לא מבקיעים, הם נכנסים ללחץ" (האתר הרשמי)

"אנחנו צריכים תמיד לשחק עם תשוקה. אני לא מרגיש לחץ. החלוצים בלחץ? אולי בגלל שתפקידם להבקיע אז אם הם לא מבקיעים הם נכנסים ללחץ. להיות בלחץ זה יכול להיות טוב, הכל תלוי לאן אתה לוקח את זה. יש לנו חדר הלבשה טוב בו כל אחד דואג לשני".

על המשחק נגד באר שבע בשלישי: "נצטרך לנצל את ההזדמנויות שלא ניצלנו במשחקים האחרונים. תוכנית המשחק שלנו טובה. אני יודע שב"ש קבוצה טובה, צפיתי בהם בטלוויזיה ואני מכבד אותם כל קבוצה בליגה".

על ההתאקלמות בארץ: "אני מרגיש פה טוב וכולם פה כל משפחה עבורי. קראתי על השם שלי ויודע שהוא שם עברי. כשבאתי לפה חשבתי שאולי זה הגורל שלי היה להגיע לפה".

אוהדי כפר סבא. באר שבע תבוא להתארח בשלישי (אודי ציטיאט)
אוהדי כפר סבא. באר שבע תבוא להתארח בשלישי (אודי ציטיאט)

החלוץ בן מיזן, שפתח אתמול על חשבונו של בנג'מין קוקו שזכה למנוחה והחל את המשחק על הספסל, הוחלף במהלך המחצית הראשונה לאחר שסבל ממתיחה בשריר הארבע הראשי. מיזן ייבדק הבוקר ע"י רופא הקבוצה ובנוסף יעבור צילום, כאשר ההערכה הראשונית היא שייאלץ להיעדר מספר שבועות מהמגרשים. לאור הפציעה, בכפר סבא יצרפו לאימונים לזמן הקרוב את אחד מחלוצי קבוצת הנוער על מנת לעבות את החלק ההתקפי הקצר.

הבלם סודיק אטנדה, שנעדר עקב קרע במפשעה, בספק גדול מאוד גם למשחק נגד הפועל ב"ש ביום שלישי, כשהוא הביע בפניו חבריו אמונה כי יוכל ליטול חלק במשחק נגד הפועל רעננה ביום שבת.

לקראת המשחק בשלישי המאמן אופיר חיים שוב מתכנן רוטציה בהרכב, כשבין השאר בובקר טראורה ובנג'מין קוקו אמורים לשוב ל-11.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי