במכבי חיפה מרוצים: "מכבי ת"א לא תברח לנו בקלות"

צ'רון שרי
צ'רון שרי | אודי צטיאט

שביעות רצון לאחר ה-0:3 על חדרה: "מבחינתנו כאילו לא הייתה פגרה". שועה זכה למחמאות: "עושה כאב ראש חיובי לבלבול". חזיזה צפוי להיות כשיר לאשדוד, סלליך ימתין עם הבכורה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה חששו שהצרף החיובי שלהם מלפני היציאה לפגרה ייקטע לאחר המשחק נגד הפועל חדרה, אבל הקבוצה של בלבול הראתה שהיא מסוגלת להתמודד עם מכבי תל אביב על האליפות עם עוד משחק איכותי בה כבשה שלושה שערים.

"מבחינתנו לא הייתה פגרה והמשכנו את היכולת הטובה מהמשחק מול ביתר ירושלים" אמרו בחיפה והוסיפו: "חשוב לנו להשיג ניצחון משמעותי גם מול אשדוד ולהגיע עם ביטחון רב למשחק החוץ מול הפועל באר שבע ביום שני הבא. מכבי תל אביב לא תברח לנו בקלות". מי שיצא מחויך מהמשחק היה סגן הנשיא של המועדון, עוזי מור, שגם עבר דרך חדר ההלבשה ובירך את הצוות המקצועי על ניצחון נוסף.

למרות העומס הרב שצפוי להיות בחודש הקרוב, בחר המאמן מרקו בלבול לעלות עם ההרכב החזק ביותר עבורו, יאניק ווידלסחוט פתח לצדו של ניקיטה רוקאביצה. לעומת המשחק נגד בית"ר ירושלים, מי שזכה לקבל דקות הוא ירדן שועה שגם כבש את שער הבכורה שלו העונה.


"עושה כאב ראש חיובי לבלבול". ירדן שועה זוכה למחמאות (אודי ציטיאט)

במועדון החמיאו לשועה ואמרו: "הוא עבד קשה בפגרה ועשה כאב ראש חיובי לבלבול. ירדן היה דרוך ומעבר לשער עשה מספר פעולות חיוביות". שחקן נוסף שזכה לשבחים היה הקפטן נטע לביא: "הוא מוכיח ממשחק למשחק שמדובר באחד הקשרים הטובים בישראל".

מי שנפצע במהלך המשחק, היה הקשר דולב חזיזה, דבר שהבהיל מעט את ראשי המועדון, אבל לאחר בדיקה נראה כי אינו סובל מפגיעה חמורה, והוא צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב נגד מ.ס. אשדוד.

לעומת זאת, נראה שסינטיהו סלליך ימתין מעט עם החזרה שלו, כאשר נפצע במשחק הליגה נגד חדרה לפני כשמונה חודשים וקיווה סגור מעגל, כאשר לאחרונה חזר לכושר מלא ואף שותף במשחק האימון מול הפועל עכו אך בצוות המקצועי החליטו להמתין מעט עם חזרתו.


ימשיך להמתין לדקות משחק. סינטיהו סלליך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי