ספירובסקי יפתח בהרכב בדרבי, דמארי ישוב לסגל

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

האדומים יקיימו אימון בוקר לאחר ההפסד בבית"ר, קלינגר יבהיר: הפרדה מוחלטת בין שני המשחקים. הקשר הצפון מקדוני יהיה החידוש העיקרי, החלוץ עשוי לקבל דקות. במועדון מחכים לחזרתו של בוזגלו לאימונים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

 הפועל תל אביב רשמה הפסד מאכזב אתמול (ראשון) 1:0 לבית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד אך אין לה זמן רב להתאבל שכן כבר בעוד יומיים תפגוש את מכבי תל אביב בדרבי הגדול. האדומים יקיימו הבוקר (שני) אימון ראשון לקראת המשחק בו המאמן ניר קלינגר יבהיר שיש הפרדה מוחלטת בין המשחקים. בהפועל מחכים בכיליון עיניים לחזרת הפצועים ועיבוי הסגל.

הקשר הצפון מקדוני, סטפן ספירובסקי, שלא נכלל אתמול בסגל (ונעדר עוד קודם מהמשחקים נגד מכבי חיפה ועירוני קריית שמונה), החלים סופית מהפציעה בברך במהלך משחקה של נבחרתו ויפתח בהרכב בדרבי. עומר דמארי שנותר מחוץ לרשימת המוזמנים גם הוא, צפוי לחזור לסגל ואולי אף לקבל דקות משמעותיות. בנוגע לניר לקס, ההחלטה תתקבל רק בתום האימונים היום ומחר. כאמור, קלינגר מתכנן מספר שינויים בהרכב בהשוואה ל-11 ששיחקו אתמול. לא רק ספירובסקי ישולב בהרכב אלא גם הקשר אור אינברום שעלה אתמול מהספסל.

במועדון ימתינו עוד מספר ימים לקשר מאור בוזגלו שמתאושש ממחלת הנשיקה ממנה סבל בשבועות האחרונים. בוזגלו לא ישחק בדרבי אך בקבוצה מקווים כי לאחר מכן יקבל את הפטור הרפואי לחזור לאימונים.

עומר דמארי. יחזור לסגל (מאור אלקסלסי)

קלינגר הבהיר כבר לאחר המשחק שהוא לא מצפה לניסים ונפלאות בחלון ההעברות של ינואר. "חלון ההעברות לא מעניין אותנו כי אנחנו רק בתחילת דצמבר, יש עוד מספיק משחקים עד ינואר. אנחנו כל-כולינו מתרכזים בדרבי. קיבלנו לוח משחקים לא פשוט אך נתמודד עם זה". ואם כבר חלון ההעברות בינואר, במועדון ממתינים לנחיתתו של החלוץ הניגרי מייקל אולהה שלא יצר קשר עם ראשי המועדון בימים האחרונים. החלוץ אמור לטפל בהסדרי הוויזה והטיסה לישראל כדי לחתום האופן רשמי ולהתחיל להתאמן לקראת תחילת חלון ההעברות בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי