"ניצחון של אופי": נתניה יצאה מהמשבר, עמוס ספג קריאות הומופוביות מריאן

דני עמוס
דני עמוס | אריאל שלום

השוער ביקש שזה יצוין בדו"ח המשחק, גורמים: "זו בושה. הוא לקח את זה קשה מאוד". מכת פציעות לקראת מכבי ת"א, בצ'יראי עשוי להחמיץ את המשחק הבא. הויבך: "זה לא היה משחק יפה, אבל אנחנו מאושרים"

(גודל טקסט)

אפשר לומר שמכבי נתניה יצאה סוף כל סוף מהמשבר. היהלומים גברו אמש (שלישי) 0:1 על קריית שמונה, והתקרבו עוד יותר לעבר הפלייאוף העליון בזכות ניצחון שלישי ברציפות בליגה. "זה ניצחון של אופי" סיפרו שחקנים בקבוצה. "לא היינו גדולים, אבל היינו קטלניים וידענו להכריע את המשחק, וזה דבר שצריך לאפיין אותנו עכשיו".

בסיום המשחק התרחשה תקרית לא נעימה שהעיבה על השמחה, כאשר לספורט1 נודע כי השוער דני עמוס פנה לשופט המשחק רועי ריינשרייבר וטען לקריאות הומופוביות מצידו של איסמעיל ריאן, קשרה של קריית שמונה, וביקש שיציין בזאת בדו"ח המשחק. "זאת בושה" אמרו גורמים במועדון והוסיפו: "עמוס עובד נגד התבטאויות כאלה והוא לקח את זה קשה מאוד".

מלבד שלוש הנקודות, מכבי נתניה ספגה מה לא פשוטה, כאשר לא פחות מארבעה משחקים נפצעו במהלך ההתמודדות – בן תורג'מן הרגיש כאבים בברכו ועמוס חש התכווצות במפשעה. יונס מלדה הוחלף בשל מתיחה בשריר הירך האחורי, אך מעל הכל בולטת הפציעה של כובש שער הניצחון – פאטוס בצ'יראי.

ריאן נגד נתניה. טענות לקריאות הומופוביות לכאורה נגדו (אריאל שלום)
ריאן נגד נתניה. טענות לקריאות הומופוביות לכאורה נגדו (אריאל שלום)

לאחר הפנדל המוצלח שבעט, החלוץ הרגיש כאבים בשריר האחורי, כשתחילה העריכו כי זו מתיחה, אך מאוחר יותר סיפר לצוות הרפואי כי היה חש מעין "'קליל" ברגלו, מה שעשוי להעיד על קרע, ונראה כי הוא ייעדר ממשחקה הקרוב של מכבי נתניה נגד מכבי תל אביב. תורג'מן, מלדה ועמוס בספק גדול. גיא מלמד והקשר והקפטן אלמוג כהן, עברו בסיום המשחק בדיקת סמים. 

מעבר לניצחון, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה כבר מתחילים לחשוב על חודש ינואר, כשמלבד בורחה הררה שקיבל הודעה כי הוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, לבלם רומן גולוברט הובהר כי גם הוא לא בתכניות המקצועיות. כעת, מכבי נתניה מעוניינת לצרף מגן שמאלי ובלם זרים לסגל. מעמדו של ניקו אולסק מעורער גם הוא, ושמו של שיר צדק עלה לאחרונה, כשניסיונות לשדכו לקבוצה הצהובה כבר נעשו, אך כרגע זה עדיין לא על הפרק.

הבלם טים הויבך סיכם את המשחק נגד ק"ש: "זה לא היה משחק יפה לאוהדים ולנו וכולם ראו את זה. בסוף המשחק לקחנו את הנקודות ואנחנו שמחים. היו משחקים ששיחקנו טוב והפסדנו והיום זה היה הפוך".

הויבך.
הויבך. "בסוף לקחנו את הנקודות ואנחנו שמחים" (אריאל שלום)

הגרמני המשיך: "שינינו כמה דברים בשבועות האחרונים. התקופה האחרונה הייתה סימן שאנחנו צריכים להתקרב ולעבוד קשה ולצאת מהסיטואציה הזאת עבור המועדון. השגנו שלושה ניצחונות אבל יש לו עוד מה להוכיח ונצטרך לעבוד קשה".

השינוי בקבוצה: "הניצחון מול רעננה היה המפנה. שאתה מנצח הלחץ יורד ואתה יכול לקחת יותר סיכונים. הכל הופך קל יותר". המשחק הקרוב מול מכבי ת"א: "האם אנחנו מוכנים? אני מקווה. יש לנו כמה ימים להתכונן. מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה בישראל. אין לנו מה להפסיד, אנחנו רוצים לבוא לשחק את הכדורגל שלנו. יש להם איכויות ושחקנים טובים. נצטרך להתכונן. החסרון של בצ'יראי? יש לנו גם את גיא מלמד שנתן משחק מצוין מול הפועל חיפה וגם את רון אשכנזי. בכללי זו הזדמנות לזרוק שחקנים למים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי