קורצקי התעמת עם דוס סנטוס: "מעמדו לא עומד על הפרק"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן הפועל רעננה שוב היה מאוכזב לאחר שקבוצתו איבדה נקודות ב-1:1 נגד בני יהודה: "הקבוצה נמצאת בתקופה קשה ולא מצליחה להשתחרר". אסף צור: "יש הרבה לחימה והקרבה". אביחי ידין חזר לאחר חודש וחצי

(גודל טקסט)

הפועל רעננה עלתה זמנית מעל הקו האדום לאחר התיקו 1:1 אתמול (שלישי) נגד בני יהודה באצטדיון בלומפילד, ותמתין הערב למשחקה של נס ציונה נגד הפועל חיפה שעשוי להחזיר אותה לסחוב על גבה את קבוצות הליגה. הפועל רעננה ניצחה רק פעם אחת ב-23 משחקי החוץ שלה, ואת הניצחון האחרון השיגה במחזור השני נגד בית"ר ירושלים, 1:2 משער בתוספת הזמן. אתמול זה היה קרוב לניצחון, אבל פנדל מאוחר של בני יהודה הוביל לחלוקת נקודות ואכזבה ענקית בקבוצה אשר כבר בשבת תארח באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא ב"דרבי" של השרון.

במועדון הבהירו כי למרות התוצאות והמקום בטבלה, מעמדו של המאמן מנחם קורצקי לא עומד על הפרק והוא ימשיך ויעלה את הקבוצה במעלה הטבלה. קורצקי היה מעורב בסיום המשחק בתקרית עם בלם בני יהודה אליסון דוס סנטוס, כשהמאמן ניסה להתפרץ לעבר הבלם ונבלם תוך אמירות מכוערות הדדיות שיובילו את המאמן לוועדת משמעת בשבוע הבא. קורצקי כבר הורחק העונה, ובסיום טען כי מדובר באמוציות שאחרי המשחק.

בהפועל רעננה יצאו שוב מקופחים ע"י שופטי המסך שפסלו שער חוקי של החלוץ קייס גאנם, ששב להרכב אבל ממשיך לסבול מבצורת בשערים. קשר הרכש ממכבי תל אביב אור דסה לא זכה לדקות בשני המשחקים האחרונים, והוא יושב בקצה הספסל כחלק מניסיון למצוא פתרונות מקצועיים לחוסר ההצלחה המקצועי. אביחי ידין נכנס כמחליף, לאחר חודש וחצי בו נעדר בשל פגיעה בצלעות.

אסף צור.
אסף צור. "מאמין שנצא לדרך חדשה" (אודי ציטיאט)

קורצקי אמר בסיום המשחק: "המשחק ברח לנו בסיום וחבל. היינו שווים יותר מאשר נקודה אחת. הקבוצה נמצאת בתקופה קשה מאוד ולא מצליחה להשתחרר מזה. השגנו רק נקודה אחת במשחק חוץ קשה, נחבק את השחקנים ונתכונן למשחק ביום שבת".

השוער אסף צור: "שוב ספגנו שער בדקה ה-90, אבל ישנם דברים חיוביים. אני מאמין שנצא לדרך חדשה כי יש הרבה לחימה והקרבה וחוסר המזל יתהפך. באופן אישי אני שואף להגיע הכי גבוה, אבל עכשיו הכל הוא ההצלחה הקבוצתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי