פאוליניו נחת בישראל: "אני שמח ונרגש להגיע להפועל ב"ש"

אביתר אילוז, פאוליניו
אביתר אילוז, פאוליניו | הפועל באר שבע

הברזילאי יצטרף לאימונים ויוכל להיכלל בסגל בחודש ינואר: "מצפה כבר לפגוש את האוהדים". בבירת הנגב מתכוננים לקרב נגד מכבי חיפה: "אם עושים נגדם טעויות, משלמים במזומן". טאהא בספק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כפי שפרסמנו הבוקר, הקשר-חלוץ הברזילאי החדש של הפועל באר שבע, פאוליניו, הערב (חמישי) נחת בישראל בשדה התעופה בן גוריון, שם חיכה לו אביתר אילוז, מנהלה של הקבוצה. עם נחיתתו אמר השחקן: "אני שמח ונרגש להגיע להפועל באר שבע ומצפה כבר לפגוש את האוהדים".

הברזילאי בן ה-33 ששיחק בשנים האחרונות בליגה השבדית חתם בבאר שבע על חוזה לעונה וחצי המוערך בכ-400 אלף יורו לעונה. פאוליניו שיצטרף כבר מחר לאימוני הקבוצה, יעבוד תחת תוכניות מיוחדת שיכינו לו מאמני הכושר של הקבוצה. הוא יוכל ליטול חלק במשחק הקבוצה החל מחודש ינואר, עם פתיחת חלון העברות. המשחק הקרוב בו יוכל להיכלל בסגל יהיה נגד הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-19.

בנושא המקצועי, שחקני הפועל באר שבע לאחר הניצחון על הפועל כפר סבא, חידשה היום את אימוניה ותפתח בהכנות לקראת משחק הצמרת המסקרן מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב. לאחר אימון בוקר שייערך היום, בערב יעברו שוב שחקני הקבוצה שיעור יוגה.


הרכש החדש זכה לקבלת פנים על ידי אוהדי הפועל באר שבע. פאוליניו (הפועל באר שבע, רשמי)

הצוות הרפואי של הקבוצה יערוך בדיקות לבלם לואי טאהא כדי לבחון את פציעתו, לאחר שהבלם לא הצליח לסיים את המשחק נגד כפר סבא והוחלף לקראת הסיום. בקבוצה מעריכים כי טאהא אמור להיות כשיר למשחק ביום שני, אולם במקרה שלא יוכל לעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר, בבאר שבע לא יקחו סיכון ויאפשרו לו מנוחה כדי שלא להחמיר את הפציעה.

בבאר שבע יודעים כי היכולת שהציגה הקבוצה במשחק האחרון, בייחוד במחצית השנייה, לא תספיק כדי לגבור על קבוצתו של מרקו בלבול: "מכבי חיפה זו כבר אופרה אחרת. מולה אנחנו לא נגיע לכל כך הרבה הזדמנויות כמו שהגענו במחצית הראשונה נגד כפר סבא ולכן נצטרך להיות יותר חדים בהתקפה, כדי להכריע את המשחק. לחיפה יש גם חלק קדמי מאוד מסוכן. אם עושים נגדם טעויות, משלמים במזומן", אמר שחקן בקבוצה. מנגד, בבאר שבע מאמינים שהקהל המקומי, שימלא את האצטדיון יהווה פקטור חשוב בהתמודדות.

בתוך כך, אוהדי מכבי חיפה שיגיעו ביום שני לאצטדיון טרנר יהנו מכביש חדש, שנסלל מהכניסה הצפונית לעיר היישר לחנייה האחורית של האצטדיון. עד כה נאלצו אוהדי החוץ שהגיעו למשחקים לתמרן את דרכם לחניון תוך כדי נסיעה על גבעות חול ודרכים לא סלולות. הכביש, שאורכו 1.5 ק"מ ונפתח אתמול לתנועה, מקצר את הגישה ומווסת את התנועה לאצטדיון, מה שצפוי להקל מאד על עומס התנועה בכניסה הצפונית לעיר בעת משחקי כדורגל.

כביש הגישה החדש לטרנר (עיריית באר שבע)
כביש הגישה החדש לטרנר (עיריית באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי