אוואט החמיא לשחקניו: "הרווחנו מחדש את המחויבות והנתינה"

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

מאמן מ.ס. אשדוד הביע שביעות רצון לאחר ה-3:3 נגד מכבי חיפה, אך בחדר ההלבשה של קבוצתו הייתה אכזבה גדולה: "התוצאה במחצית לא שיקפה, יכולנו לספוג לפחות חמישה שערים". אזולאי: "הוכחנו אופי"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

ערב כדורגל משוגע היה אתמול (רביעי) באצטדיון סמי עופר, במשחק שהסתיים ב-3:3 דרמטי בין מכבי חיפה למ.ס. אשדוד אחרי שהירוקים כבשו שער שוויון בדקה ה-92. התוצאה עוררה אכזבה גדולה בקרב הקבוצה מעיר הנמל והאווירה בחדר ההלבשה הייתה כזו שהרגישה כאילו הדרומיים הפסידו את המשחק. באשדוד ציינו את המחצית הראשונה, בסיומה הובילו 0:1: "התוצאה לטובתנו לא שיקפה את מה שקרה על המגרש, כי היינו יכולים לספוג לפחות חמישה שערים".

עם זאת, המאמן רוני אוואט, שעדיין לא שב לפעילות מלאה ולא נסע עם הקבוצה להכנות בבית המלון בחיפה, אלא הגיע ישירות לאצטדיון סמי עופר, נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה והחמיא לשחקנים: "הערב הרווחנו מחדש את המחויבות והנתינה על כר הדשא. מאמין שתהיה המשכיות גם נגד בית"ר ירושלים במחזור הבא", אמר אוואט, זאת לאחר האסיפה הקשה שערך עם הקבוצה ביום שלישי האחרון, בה דרש מהשחקנים לעשות חושבים ולהבין מה נתנו עד עכשיו למועדון. באשדוד צופים כ-5,000 אוהדים שיגיעו לאצטדיון הי"א במשחק הקרוב, מתוכם 3,000 של הקבוצה מהבירה.

משה אוחיון, שממלא זמנית את מקומו של אוואט, אמר: "אני לא יכול לקבוע מתי רוני יחזור לאמן, אבל כל המהלכים נעשים בתיאום ובשיתוף פעולה בינינו. שלומי אזולאי הוכיח שהוא אחד השחקנים החשובים שלנו, בעיקר במחצית השנייה שבה היו מהפכים רבים". הקשר עצמו, שכבש שער נגד הקבוצה שבה התפתח כשחקן בצעירותו, הוסיף: "התרגשתי לחזור ולשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה, שבה גדלתי והייתי קפטן, אבל מצאתי בית חם באשדוד ואני מסוגל להוביל אותה קדימה. הוכחנו אופי ענק כשלא התפרקנו אחרי שחיפה עלתה ליתרון".

הניצחון חמק להם מבין האצבעות. שחקני אשדוד חוגגים אמש (מאור אלקסלסי)
הניצחון חמק להם מבין האצבעות. שחקני אשדוד חוגגים אמש (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי