קלינגר: "זה משחק עונה עבורנו", דמארי עשוי לחזור ל-11

עומר דמארי
עומר דמארי | אריאל שלום

מאמן הפועל ת"א מכיר בחשיבות המשחק בראשון (19:30, ספורט3) נגד חדרה, אותה לא הצליחו האדומים לנצח אשתקד. החלוץ בתמונת ההרכב, גרופר עשוי להחליף את ספירובסקי. אבו עביד: "מקווים לצאת לדרך חדשה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני ההפסדים הכואבים לבית"ר ירושלים ולמכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד, הפועל תל אביב תצא מחר (ראשון) לנתניה, שם תתארח אצל הפועל חדרה במשחק הנעילה של הסיבוב הראשון (19:30, שידור ישיר בספורט3). למרות הסיטואציה הקשה של הקבוצה שנמצאת במקום ה-11, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום, המאמן ניר קלינגר והבעלים משה סיני מאמינים כי הקבוצה תוכל לעשות את השינוי המיוחל ולהתברג בין שש הראשונות לקראת משחקי הפלייאוף העליון.

הפועל חדרה נחשבת לכבשה השחורה של האדומים, עליה לא הצליחו לגבור בשלושת המשחקים האחרונים בליגת העל ואף הודחו על ידה אשתקד בגביע המדינה. המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "אנחנו נמצאים בדריכות שיא, זה משחק עונה עבורנו. מדובר במשחק חשוב מאוד ואנחנו משוועים לנקודות. אנחנו לא נשברים משתי התוצאות האחרונות, אבל חייבת להיות המשכיות ליכולת הטובה שהצגנו ולתרגם אותה גם לתוצאות".

המגן איאד אבו עביד הוסיף: "משחק חשוב מאוד שאנחנו צריכים לבוא אליו בשיא הריכוז והיכולת, ולהמשיך את גרף ההשתפרות שלנו ולהביא את זה לידי ביטוי גם בנקודות ולא רק בצורת משחק. מודעים לכך שתוצאה טובה תוסיף לנו ביטחון ותשמח את הקהל שלנו. מקווים לצאת יחד לדרך חדשה".

ניר קלינגר. "נמצאים בדריכות שיא"(אריאל שלום)

השוער יואב ג'ראפי אמר: "אנחנו לא מרוצים בלשון המעטה מהמיקום שלנו בטבלה וכולם מבינים שהגיע הזמן להביא תוצאות. לא חושבים על מה שהיה אלא מסתכלים קדימה. חדרה קבוצה טובה ומדובר במשחק לא פשוט, נצטרך להיות במיטבנו ואני מאמין שיהיה בסדר".

מבחינה מקצועית המאמן מנסה לשפר את משחק ההגנה של קבוצתו שספגה 19 שערי ליגה, אך הבעיה הגדולה היא דווקא בחלק ההתקפי, כאשר האדומים כבשו רק תשעה שערים, בדיוק כמו העולה החדשה נס ציונה. גורם במועדון: "זה לא סוד שאנחנו ממתינים לחלון ההעברות וברור שמשחק ההגנה מושפע מהיכולת של הקישור וההתקפה. אנחנו ניקח איתנו את השיפור ביכולת במשחקים נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב ועכשיו צריכים לנצח את הפועל חדרה".

הקשר מאור בוזגלו ימשיך להיות חסר בעקבות מחלת הנשיקה ממנה הוא מתאושש בהדרגה. הצוות המקצועי רוצה לראות את הקו הקדמי מורכב משני חלוצים כשהמאמן קלינגר מחזיק מעומר דמארי ומחכה שחוזר בהדרגה מפציעה. אם לא ישחק מחר אז יפתח בהרכב במחזור לאחר מכן. המגןקשר דני גרופר הרשים באימונים האחרונים והוא עשוי לזכות בחולצת ההרכב במקום סטפן ספירובסקי. 

אוראל דגני. האדומים רוצים לשפר את משחק ההגנה (אריאל שלום)

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי (דני גרופר) , ניר לקס, אור אינברום, עומרי אלטמן, עומר דמארי (דמבה קמארה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי