אוהדי הפועל ב"ש שרקו בוז, בכר: "מכבי חיפה הענישה אותנו"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

אכזבה גדולה בבירת הנגב אחרי ה-2:0 בטרנר. המאמן: "בדקות הראשונות לא נראינו טוב, והיינו קצת בהלם. עדיין צריך לומר מילה טובה לשחקנים". הפער ממכבי ת"א: "עברנו בסך הכל סיבוב אחד". שהר: "התוצאה משקרת"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שהסיבוב הראשון ננעל הערב (שני) באופן רשמי, אפשר לומר שהפועל באר שבע נכנסה למשבר. קבוצתו של ברק בכר שנוצחה 2:0 על ידי מכבי חיפה, רשמה הפסד רביעי בששת המחזורים האחרונים, ולא פחות חשוב מכך, הגדילה את הפער ממכבי תל אביב ל-10.

הבשורות הטובות עבור אוהדי הפועל באר שבע הוא שובו של מאור מליקסון למגרשים אחרי למעלה מחצי שנה כאשר עלה מהספסל בדקה ה-63 על חשבונו של נאור סבג, אבל זה לא ניחם את הקהל הביתי, שפתח בשריקות בוז בתום המשחק.

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "התוצאה קצת משקרת ומאכזבת, כי בסך הכל היה לנו משחק טוב והיינו שווים גול. בחמש הדקות הראשונות לא היינו טובים, ספגנו והיינו קצת בהלם. אבל 90 דקות החברה נתנו הכל, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל".

ברק בכר מאוכזב (דני מרון)

על שינוי המערך: "אני חושב שדווקא אחרי ששינינו את המערך הגענו ליותר מצבים מהצדדים, לא היינו מדויקים, אבל כן הגענו למצבים. היה משחק טוב עם קצב, ופגשנו יריבה איכותית שהענישה אותנו".

התפקיד של ז'וסואה: "הוא יכול לשחק בהרבה תפקידים, במשחקים האחרונים הוא הלך אחורה לקבל כדורים. ואני חושב שבסך הכל היה לו משחק טוב. הוא בסך הכל היה בסדר, ואני לא חושב שהיה משחק כזה רע. מכבי חיפה הענישה אותנו על טעויות שלנו, וזה מוקדם להסיק מסקנות".


דקות ראשונות העונה למאור מליקסון (דני מרון) 

היה הבדל גדול בין שתי הקבוצות: "כשאתה סופג גול בדקה החמישית, הקבוצה השנייה יורדת אחורה והיינו יותר חשופים. אני חושב שכרגע אנחנו בתקופה פחות טובה ואנחנו צריכים לקחת את הצד החיובי ואני לא יכול לומר שהיה שחקן שלא נלחם. אפשר לתת לשחקנים מילה טובה".

הפער בין מכבי תל אביב כבר עשר נקודות: "אנחנו בנינו פה משהו חדש צעיר, אחר והבנו שיהיה תהליך. את העונה פתחנו נהדר, וכעת הפער כעת גדול יותר ממה שחשבנו, אבל זה רק סיבוב אחד ואני מקווה שהסיבוב השני יהיה טוב יותר".


"לא היינו מדויקים, אבל כן הגענו למצבים". ברק בכר (דני מרון)

בן שהר הוסיף: "התוצאה משקרת, אבל בסופו של דבר הפסדנו למרות ששיחקנו טוב, לא ניצלנו את המצבים שהיו לנו מכבי חיפה כן. זה לא משהו שאני רוצה להתרגל אליו, כל השחקנים פה הם ווינרים ואין מה לעשות, היינו קרובים ולא הצלחנו לכבוש".

מאבק האליפות: "כרגע אנחנו לא מסתכלים על התואר, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק. לפעמים דברים הולכים קשה, ואני מנסה לעשות את המקסימום גם השנה אפילו שזה לא קל. אני יכול להבין את האוהדים, אבל יש לנו שחקנים חדשים ושחקנים פחות מנוסים, אבל אין מה לעשות. אנחנו צריכים להסתכל על העונה הזאת אבל גם על העתיד".

את הסיבוב סיימת כמלך השערים, מה המטרות שלך העונה: "המטרה שלי בתור חלוץ הוא לכבוש כמה שיותר, אבל גם לעזור לבאר שבע לנצח".

"התוצאה משקרת". בן שהר עם עדן שמיר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי