שועה מתאמן כרגיל, במכבי חיפה הבהירו: "נטפל בעבירת המשמעת"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ התייצב במתחם האימונים בבוקר שאחרי הניצחון בב"ש, אולם במועדון אישרו שהאירוע לא יעבור לסדר היום. מחמאות לבלבול וללביא על ה-0:2 בטרנר, מאבוקה ייבדק לקראת רעננה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה הייתה אתמול (שני) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר ה-0:2 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. במועדון לא הסתירו כי היה לחץ גדול לקראת המשחק בשל התיקו נגד אשדוד במחזור אמצע השבוע ופרשת ירדן שועה, אבל הירוקים חתמו סיבוב אדיר בו צברה 30 נקודות, שתיים יותר מאשר בעונת האליפות האחרונה ב-2010/11.

"הוכחנו שאנחנו יחידה אחת. יש כאן שחקנים מגובשים ובעיקר מחוברים למאמן שלהם וזאת הסיבה העיקרית להצלחה שלנו" אמרו בחיפה והוסיפו: "הקהל מביע מדי שבוע את שמחתו על ההופעות של הקבוצה ומי שרוצה להיות חלק מזה רק ירוויח".

המאמן מרקו בלבול זכה למחמאות בניהול המשחק במחצית הראשונה, כאשר מעבר לשני השערים, לא אפשרה לשחקני הפועל באר שבע לסכן את שערו של ג'וש כהן. גם הקפטן נטע לביא ששוב כבש את שער הבכורה שלו העונה בטרנר, זכה לשבחים: "בכדורגל המודרני הקשר האחורי צריך גם לחלץ ונטע עשה זאת בדרך לשער השני וגם לכבוש וזה היה בשער הראשון".


שוב כובש בטרנר. נטע לביא חוגג עם דולב חזיזה (דני מרון)

מעבר לכך, בחיפה שמחו להשכיח מעט את פרשת ירדן שועה, כאשר היום צפויה להיערך שיחה בין נציגיו של השחקן לבין ראשי המועדון, בה יבהירו בחיפה כי אין להם רצון לשחרר את השחקן, אך השחקן יצטרך להתעשת ולהסתגל למשמעת של המועדון, או מאידך להביא הצעה משמעותית שתביא לשחרורו מהקבוצה. יחד עם זאת, הבעלים יעקב שחר ירצו לשמוע את רצון השחקן ואם יהיה נחוש לעזוב, בחיפה לא יעמדו בדרכו.

יש לציין שעוד לפני כן, שועה הגיע הבוקר כרגיל למתחם האימונים והוא נכלל בשגרת האימונים כרגיל. במועדון אישרו שאין כוונה לעבור לסדר היום על עבירת המשמעת שביצע ושהנושא יטופל, אולם הוא התאמן כמתוכנן. "בכל מקרה מועד ההעברות ייפתח רק בעוד חודש, ככה שגם אם יוחלט בסופו של דבר על מעבר זה או אחר אז בינתיים הוא פה ולא בטוח שלא יישאר פה גם זמן רב", אמר גורם בחיפה עוד לפני ועדת המשמעת הפנימית.

מבחינה מקצועית, במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתו של הקשר סינטיהו סלליך שחזר לראשונה מאז חודש פברואר. לעומתו ארנסט מאבוקה שנפצע אתמול ייבדק לקראת המשחק ביום שבת נגד הפועל רעננה (19:45, שידור ישיר בספורט4). המגן רז מאיר נפצע בירך באחד מאימוני סוף השבוע ונותר אתמול מחוץ לסגל אך צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב ואף עשוי להיכלל בהרכב, אם מאבוקה לא יהיה כשיר.


נציגיו של ירדן שועה ייפגשו עם ראשי מכבי חיפה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי